ik dacht deze ronde niet zwanger te worden, maar ik twijfel steeds meer: heb afgelopen dagen gele afscheiding gehad.. vond dit erg raar, heb dit nooit eerder gehad.. kan het niet precies beschrijvn hab nu op dag 25 en 26 smorgens bij de eerste keer plassen drupjes bloedverlies en dan bij t afvegen, verder de hele dag niet. dacht dat dit mn ongi zou worden, maar lijkt er niet meer op. (heb normaal hevige bloedingen) mijn vorige ronde was 27 dagen, tevens mijn 1e ronde na stoppen met de pil, heb een enorme teleurstelling gehad toen ik ongi werd, en probeer daarom nu nuchter te zijn dat ik niet zwanger ben de 1e paar maanden... daarom heb ik niet precies opgeschreven wanneer ik waar last van had, en wanneer we precies geklust hebben... maar zoals ik zei, ik krijg mn twijfels... iemand enig idee wat er met mn lichaam gebeurt en of ik wel of niet zwanger kan zijn?
hay girl 21, Wil je hoop niet doden maar, het kan ok zijn dat het ontpillingsverschijnselen zijn. die kun je ongeveer een maand of drie tot zes na het gebruik van je pil krijgen. Maar het kan ook heel goed zijn dat je zwanger bent hoor! maar wees er op voorbereid, weet namelijk zelf hoe het is om iedere maand weeeer ongesteld te worden. Nu weet je ten misnte waar je rekening mee kunt houden. ik duim voor je, laat je het weten?! Liefs Lien
weet je... ik denk idd dat ik niet zwanger ben hoor... maar die twijfesl he.. je leest hier zoveel! heb deze maand hier vrij weinig gekeken, maar nu deze dagen wel enorm veel, dit ivm mijn "vreemde wel/niet ongi" laat t op me afkomen en we zien wel! heb inmiddels wel de ovulatietest besteld van sensitest, wil dat toch eens gaan proberen om mn ei te ontdekken, en geen maanden weg te gooien om nu 'zomaar' te klussen, en dan na 6 maand alsnog ovu testen gaan gebruiken, en weer een aantal maand kwijt te zijn omdat je wil kijken of je beetje regelamatige cyclus hebt...
DE ONGI HEEFT VANMORGEN TOCH DOORGEZET... NA 28 DAGEN, DUS DENK DAT VANDAAG MN NIEUWE CYCLUS BEGINT.. DIE DRUPJES BLOED VAN DE AFGELOPEN DAGEN TEL IK MAAR NIEJ MEE.. IK GA VOLGEND WEEKEND PROBEREN TE BEGINNEN MET OVU-TESTEN.. IEMAND ENIG IDEE WANNEER IK HET BESTE KAN BEGINEN? »»»NIEUWE RONDE NIEUWE KANSEN«««