hoi, ik ben truuske, nieuw hier, 23 jaar en we zijn net een paar maanden aan het klussen voor een eerste kindje.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
dank allemaal voor het warme welkom! Zijn jullie zo onregelmatig ongesteld of snap ik het niet,of mag ik dat niet vragen?
Welkom op het forum. Heel veel succes met het klussen en hopelijk ben je snel zwanger. Wat betreft je vraag (vragen staat vrij) de meeste vrouwen zijn na pil gebruik of een andere vorm van anti-conceptie niet meer regelmatig ongesteld of moeten hun regelmaat weer terug krijgen, dat verschilt per vrouw, bij sommige is het extreem onregelmatig bij de meeste varieert het enkele dagen per maand. Daarnaast kunnen er natuurlijk ook andere oorzaken zijn waardoor er zo'n onregelmatige cyclus is dat zul je in andere topics op het forum ook kunnen terugvinden. Grjts Fem
justfem dank je voor het antwoord! en ik zie hier en daar pendel staan, hebben jullie het laten pendelen? En waar dan?
We hebben in het gedeelte zwanger worden een topic Wie geloolft er in de naald aan een touwtje Daar zijn een paar leden (waaronder ik) die pendelen voor anderen. D.m.v. een pb-tje naar 1 of meer van de pendelaars kun je laten pendelen Grtjs Fem