even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door danio, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danio

danio Nieuw lid

27 okt 2008
    3
    0
    0
    Twente
    Dag allemaal

ik zal mij even voorstellen met "mijn" verhaal.
    Bij mij begon het te kriebelen alleen bij mijn partner nog niet echt, hij vond het nog iets te vroeg. Hij kan er ook niet over praten.
    Inmiddels zijn we getrouwd en sinds een half jaar pil af.
    Helaas kan hij er nog steeds niet goed over praten en zegt hij dat ik er teveel mee bezig ben. Oke! denk ik dan... ik ben er ook veel mee bezig, maar ik wil er ook graag over kletsen. Het is natuurlijk niet niks!
    Ik hoop dat ik hier een beetje mijn hart kan luchten en natuurlijk meelezen met de ervaringen van anderen.

2. blubje

blubje Actief lid

26 okt 2008
    156
    0
    0
    Overijssel
    Hoi veel "klusplezier".
    KLetsen kan hier genoeg!

Blubje

3. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Liefs wolly :)

4. cari75

cari75 Lid

25 okt 2008
    14
    0
    0
    Hai,
    Welkom op t forum!
    Je zit een beetje in dezelfde situatie als ik...Wij zijn ook gestopt met de pil (1aug08) maar gebruiken nu condooms. Ik ben er helemaal klaar voor maar mijn vriend heeft nog (voornamelijk praktische) redenen om te wachten...ik wacht op zijn besluit om de condooms in de kast te laten.

Het is fijn om je verhaal te delen met mede forummeiden, ik vindt het heerlijk om hierover te lezen en schrijven, kan het namelijk niet echt in mijn omgeving kwijt omdat hij het een verassing wil laten tot het zover is...
    Veel suc6 en hopelijk is je vriend er snel klaar voor!
    Cari

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

6. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Welkom op het Forum :D

7. danio

danio Nieuw lid

27 okt 2008
    3
    0
    0
    Twente
    hallo,

Wat leuk en fijn, al die reactie. Ben blij dat ik niet de enigste ben.

Vinden jullie het ook altijd zo lang duren voordat de 28 dagen weer voorbij zijn....
    Soms haal ik week- of maandbladen bv Jonge Gezinnen. Vind ik erg leuk om te lezen.
    En...Ik heb ontzettend zin in een een wijntje en filet american. Lijkt me niet zo verstandig op dit moment, maar ja...

Groetjes

Deel Deze Pagina