Ben zo gelukkig en nog niet eens zwanger, kun je je voorstellen! Afgelopen vrijdag ben ik gestopt met de nuvaring! Al een tijd lang (2 jaar) wil ik al aan kinderen beginnen, maar mijn partner was er nog niet aan toe. We zijn allebei nog jong (28) en druk met van alles en nog wat. Nu hebben we er de afgelopen maanden natuurlijk heel veel over gepraat...over het hoe lang wachten, wat hem nog tegenhoudt enz. Een paar maanden geleden hadden we een heel fijn gesprek waarin hij echt duidelijk liet blijken echt kinderen te willen, met mij, maar dat hij het gewoon allemaal nogal eng vond...Ja, het is geen huisdier dat je "aanschaft". Was toen al erg blij dat hij er zo over aan het nadenken was. Elke 3 maanden, als ik weer bij de apotheek om nieuwe nuvaringen moest, vroeg ik hem of het nog nodig was. Bij het laatste pakje van 3 zei hij, dit is misschien wel het laatste pakketje... Nou, die tweede ring hoef ik al niet meer te gebruiken, want op de plaats in de koelkast lag afgelopen vrijdag opeens een kadootje! Ik schrok me wezenloos! Ik pakte het uit en het was gewoon een rompertje! Dat had die lieverd gewoon laten maken! Er stond op; onze liefde, kreeg handjes en voetjes. Zoooo lief! Moest al helemaal huilen. We doen het nog wel rustig aan, eerst even kijken hoe mijn cyclus gaat en dan in het begin van 2009 gaan we ervoor! Wat een heerlijk vooruitzicht! Moet helaas nog wel anoniem blijven....niemand mag ervan weten, het is ons geheimpje! Maar het is wel erg fijn om op een forum net als dit lekker je verhaal kwijt te kunnen en vragen te stellen... Groetjes van een super happy iemand!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Wat een mooi verhaal Veel succes met het zwanger willen worden in het nieuwe jaar en hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Hoi happy wat een super lief gebaar van je vriend! Heel veel plezier op dit forum en wie weet wordt 2009 jullie jaar
Welkom op het forum Zo lief gedaan van je vriend. We hopen dat het vlug mag lukken voor jullie begin volgend jaar