Hallo, Ik wil me voorstellen, ben 38 jaar en ben getrouwd en een moeder van een dochter. Ze is 18 maanden oud. Door een vriendin, ze is ook lid van deze forum, heb ik mezelf ook ingeschreven. Het lijkt me leuk om ervaringen met elkaar uit te wisselen. Afgelopen augustus heb ik een miskraam gehad. Was 5 weken zwanger en zou tweeling zijn. Vond heel erg jammer dat het zo is gegaan. En tot nu toe na miskraam heb ik nog geen menustruatie. Zijn er nog meer vrouwen die dat bekend is? Mijn man en ik hebben nog een kinderwens en hopen dat onze wens hopelijk in 2009 zal uitkomen. Groetjes, Jane
Welkom op het forum. Wat verdrietig dat je tweeling een miskraam is geworden.hopelijk heb je snel weer goed nieuws.
Hoi, Dank je wel! Wat mooie foto van je kind! Ik hoop dat ik weer zwanger kan worden. Want bij mijn dochter hebben we wel anderhalf jaar moeten proberen om zwanger te raken. We stonden op een wachtlijst voor IUI maar een paar maanden voor we IUI zouden krijgen werd ik onverwacht zwanger. Wij allebei heeeel erg blij! Groetjes