Na een aantal keren hier al even wat rond gekeken te hebben, heb ik besloten ook maar een profiel aan te maken. Ik ben nog jong, bijna 21 jaar, werk nu 2 jaar als kraamverzorgende en ik ben ruim een jaar getrouwd. Mijn man is 24 en we wisten beiden al wel dat we jong kids wilden en sinds een tijdje begint het echt te kriebelen. Augustus ben ik met de pil gestopt omdat ik toen zwangerschapsverschijnselen had maar 'k werd toen wel ongesteld. Nog een tijdje getwijfeld maar sinds oktober wilden we er gewoon voor gaan. 'k Ben sinds afgelopen maand weer heel regelmatig met een cyclus van 28 dagen dus we zijn erg benieuwd! Het lijkt me leuk om hier ook anderen te leren kennen die (jong) zwanger willen worden en natuurlijk ook degenen die zwanger zijn.
Hallo, Welkom. Ik 24 jaar en mijn vriend 31 en wij zijn in oktober gestopt met de pil en mijn cyclus is net hetzelfde als bij jou... kunnen we samen aftellen vorige maand dacht ik echt dat het prijs zou zijn (heel rap beginnen wenen, heel gevoelig dus opletten wat ze tegen me zegde, gezwollen buik, heel moe, gevoelige tepels, constant krop in de keel,...) helaas kwamen mijn erdoor... Vandaag is normaal onze nesteling...heb jij al iets gevoeld? ik heb wel zo wat krampjes...en heb veel kou terwijl ik heel goed gekleed ben en wat ik nu ook wel had na mijn ei, een opgezwollen gevoel van ondere deed zelfs een beetje pijn als mijn vriend naar binnen kwam... Voor de rest zit ik hier veel op de site en ben ik mezelf zot aan het maken zoals iets voor mijn vruchtbare periode had ik plots een hele droge bovenlip (lees ik dat da bij iemand een teken was), heb al 2 keer wat bloed verloren uit mijn neus maar niet veel, 2 druppels mss (maar dan lees ik dat het ook teken was bij iemand)ik loop nu al bijna 2 weken bij met lichte keelpijn maar komt er niet door...wat lees ik dan...en dan zit ik weer te denken, zou ik...ja...nee...ja...nee... ik wil mezelf niet voor de zot houden en er zo niet met bezig zijn maar het is sterker dan mezelf...ik wil het gewoon zo graag Grtz Evy
Hee wat leuk! Ik heb er even goed op gelet en volgens mij heb ik zaterdag einde van de middag m'n eisprong gehad. Dus een dagje later. Grote kans dus dat mijn innesteling morgen is. 'k Zal wel even goed opletten of ik wat voel Al durf ik daar niet zo goed meer op af te gaan, aangezien ik me al 2x erg zwanger heb gevoeld terwijl ik aan de pil was en gewoon ongesteld werd. Ik zou geweldig blij zijn als het al deze maand zover mag zijn, maar we proberen er niet te hard op te hopen en het is ook prima als het nog even wat langer duurt. Sterkte daar met afwachten!
welkom! ik ben ook 21 en met man(ja ben ook getrouwd!) is 22 En zijn al meer dan een jaar bezig voor de eerste! xxx jazy
Wat leuk! 'k Dacht dat ik een van de weinigen zou zijn die al jong een kinderwens heeft, maar als ik hier zo rond kijk, blijkt dat heel erg mee te vallen. @ Jazy, succes met 't zwanger raken! @ Wendje, gefeliciteerd met je zwangerschap! Was je snel zwanger?
Wow snel! Maar wat fijn zeg! @ little angel, ik heb sinds vanmiddag wel wat last van m'n rechterborst en 1x beetje lichte buikpijn onder in m'n buik.