Hallo allemaal, Ik zal me even voorstellen. Ik ben een jonge vrouw van 29 jaar. Ben inmiddels bijna 5 jaar getrouwd. Ik wilde graag jong moeder worden, maar mijn man was er nog niet aan toe. Jammer, maar je moet er samen klaar voor zijn. Was verder geen probleem. Rond september 2005 waren we er samen aan toe. In november 2005 heb ik na 6 weken zwanger geweest te zijn, een miskraam gehad. Erg zuur! Maargoed, we konden zwanger worden, dus dat was een troost. Ik hoopte dat ik voor m'n uitgerekende datum weer zwanger mocht worden.(19juli 2006) Maar helaas.Inmiddels ben ik al 3 1/2 maand aan het temperaturen. Afgelopen maand had ik zelfs een temperatuur van 37 graden en de ovulatietest was positief. Mooi moment om te 'sporten'. Maar helaas!!! Ik begrijp er niks van. We 'sporten' om de 2 a 3 dagen. Dat zou toch goed moeten zijn? Ik realiseer me dat er vrouwen zijn die veel langer bezig zijn. Ik wil absoluut niet klagen, maar zou graag eens wat ervaringen willen delen met vrouwen die niet gelijk zwanger konden raken. Waarom was ik de 1e keer zo snel zwanger en ben ik nu na de miskraam zo lang bezig? We proberen de moed er in te houden maar heb wel elke keer op de dag dat ik weer m'n menstruatie heb een dip. Hierna kan ik alles wel weer relativeren. Volgens de temperatuurlijst heb ik de afgelopen maanden steeds een verhoging tussen de 18e en de 26e van de maand. Kan dat? Zo'n late eisprong? Heb een cyclus varierend van 28 tot 31 dagen per maand. Heeft iemand nog tips? Groetjes
Hoi RuBaKiWe, Welkom op Zwangerschapspagina. Je kan eigenlijk niet veel meer doen dan wat je nu al doet; je eisprong proberen te bepalen en op het juiste moment vrijen. In het forum zwanger worden staat bovenin veel informatie die je ook eens door zou kunnen lezen. Heel veel succes met zwanger worden! Lotte.
Welkom en succes op deze site. Lover p.s. De dokter heeft mijn verteld om de dag oefenen was het beste. Maar omdat jij een miskraam hebt gehad kan het altijd ff duuren want je lichaam moet zich eerst herstellen. Maar komt goed hoor. Succes