even voorstellen!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door xxxbeebiexxx, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    hallo
    ik was wat rond aan het kijken en informatie aan het zoeken over zwangerschap, ik kwam hier terecht.
    Wij hebben een kinderwens, maar willen er nog even mee wachten!
    heb alleen een raar gevoel, ben nog steeds aan de pil, afgelopen woensdag had ik mijn laatste pil ( en wil dus ook niet meer aan de volgende strip beginnen wil mijn lichaam even laten doen omdat we toch binnenkort een kinderwens hebben ) maargoed ik moest dus vandaag ongesteld worden, maar vorige week, had ik ontzettende pijn rechteronder het leek gruwelijk op een eisprong,(hebben die avond ook sex gehad,niet verder nagdacht toen dat het wel eens een eisprong zou kunnen zijn) daarna ook lichte ongie pijn, ik slik de diane 35. en heb wel mijn pil erg onregelmatig ingenomen.
    ik word al jaren netjes zondagsnacht of smaandagsochtends ongie, maar dat ben ik niet nog niet, heb hele lichte ongie pijn terwijl ik normaal echt mega veen buikpijn heb.,heb nu veel witte afscheiding, en heel af entoe beetje bruin.

xxxbeebiexxx

2. 4days

4days Niet meer actief

Hoi, welkom hier! Vreemd dat je nog niet ongesteld bent idd... Ik zou voor de zekerheid gewoon even een test doen! :D (als je nog niet ongi bent)

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

4. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    krijg nu toch steeds meer buikpijn denk dat de ongie er toch aan zit te komen, stiekum toch wel gehoopt dat ik zwanger zou zijn, ook al komt het nu nog niet zo super goed uit

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom ;)

6. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    en jahoor ben nou net pas heeel klein beetje ongie worden, had bijna een testje willen halen!
    nu even afwachten wat mijn lichaam doet als ik ga stoppen met de pil zou aanstaande donderdag weer een pil van de volgende strip in moeten nemen, en dat doe ik nu niet, dus ben benieuwd

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Welkom en alvast succes met zwanger worden

8. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
  9. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    pfff ben erg ongesteld nu,elke beweging of pas die ik maak, komt er een hoop uit, normaal zou ik gistere ( donderdag ) een pil genomen hebben,en was er toen altijd vrijdags van af maar daar ziet het er nu niet naar uit. ben benieuwd wanneer het stopt, heb er wel weer genoeg van van die menstruatie.

Deel Deze Pagina