hallo allemaal, hierbij wil ik me even voorstellen. ik ben 26 en mijn man is 28. wij zijn in september 2008 getrouwd. ik ben december 2007 gestopt met de pil. mijn ongesteldheid duurde 48 dagen voordat het kwam. toen heb ik een hele onregelmatig cyclus gehad (tussen de 28 en 48 dagen) met tussendoor dat ik wat bloed verloor. omdat ik zo onregelmatig ongesteld was en wij zouden gaan trouwen in september wilde ik eigenlijk niet ongesteld zijn. de huisarts adviseerde mij om de pil 2 maandjes te slikken. ik ben toen weer aan de pil gegaan. ondertussen ging het niet lekker met mijn gezondheid. ik heb altijd al last van maag en darm klachten en gebruik er ook medicijnen voor. rond juli ben ik erg ziek geweest. ik kon bijna geen eten binnenhouden en ben in een paar weken van 58 kilo naar 46 kilo gegaan. toen ik de pil nam in augustus werd ik alleen maar ongesteld! dus na 1 strip gelijk gestopt. op 30 augustus gestopt met de pil en tot 1 september ongesteld geweest. vanaf die tijd ben ik helemaal niet meer ongesteld geweest. eind november zijn we naar de huisarts gegaan. ik woog toen weer 50 kilo en dat moest volgens de huisarts geen invloed hebben op de menstruatie. ik moest vanaf toen gaan temperaturen. dit doe ik nu bijna een maand. ik vul het in op fertilityfriend en die gaf met een stippellijn een ei aan. ik zou dan 2/3 dagen geleden ongesteld moeten worden. ik heb wel savonds een druppel helderrood bloed verloren, maar verder kwam er niks. ik wacht nu dus op mijn ongesteldheid. hopelijk komt het, en anders gaan we begin januari weer naar de huisarts. dan zou ik 4 maanden niet ongesteld geweest zijn. een heel verhaal en ik hoop dat jullie er wijs uit kunnen, anders moet je het me laten weten! ik heb nog wel een vraagje, bij welk nod topic moet ik me voegen, of wordt er iedere maand een nieuwe aangemaakt? (al weet ik niet wanneer mijn nod is) groetjes!
Welkom! Balen dat je zo veel problemen hebt met je cyclus zeg... En als je dan ook nog ziek bent schiet het natuurlijk helemaal niet op.... Hopelijk is snel alles weer normaal en word je dan zwanger!