even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door griekie, 3 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hallo,

Ik ben Griekie, 24 jaar oud en sinds 2000 een relatie. Sinds 30 juni 2008 ben ik gestopt met de pil. Om eerst een regelmatige cyclus af te wachten zijn we het vanaf begin november voor het echie gaan proberen. Na het stoppen met de pil duurde de eerste cyclus 120 dagen.Toen ik 20 oktober dus eindelijke ongesteld werd hadden we geen zin om weer zo'n lange cyclus af te wachten aangezien we al bijna 4 maanden verder waren. Vanaf november zijn we het gewoon gaan proberen, de tweede cyclus duurde 53 dagen want 11 december ben ik weer ongesteld geworden. Aangezien ik zo onzeker werd omdat ik nou niet wist of ik nou zwanger was/of mijn mensturatie eraan kwam.Ben ik vanaf 11 december begonnen met tempraturen om zo een beter inzicht in mijn cyclus te krijgen. We hopen dus net zoals iedereen hier natuurlijk dat we binnekort een wondertje mogen verwachten.

Verder nog wat over onszelf. We hebben dus een relatie sinds 2000, wonen sinds 2003 samen en hebben 2 hondjes. Sinds een jaar wonen we in een prachtig huis en alles is nu zo goed als klaar. Afgelopen kerstavond heeft mijn vriend mij heel romantisch ten huwelijk gevraagd, waarop ik luid en duidelijk JA antwoorde.

Ik zal zo gelijk op een ander forumonderdeel m'n tempratuurcurve plaatsen, ik hoop dat iemand mij kan vertellen of ik al een eiersprong heb gehad.
    Liefs,
    griekie

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

Welkom hier en succes!

gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk :D

3. Care

Care Actief lid

28 okt 2008
    348
    0
    0
    managementassistent/directiesecretaresse
    Rotterdam
    Welkom!

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Welkom :D

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom op het forum ;)

6. 4days

4days Niet meer actief

Welkom, en hopelijk ben je snel zwanger! :D Kan me voorstellen dat je onzeker wordt van zo'n onregelmatige cyclus... :( Nog gefeliciteerd met je verloving! ;)

Deel Deze Pagina