Nieuw!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Leonie Bunk, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie Bunk

Leonie Bunk Nieuw lid

14 jan 2009
    4
    0
    1
    Huismama
    Hengelo
    Hallo allemaal,

Mijn naam is Leonie en ik ben 26 jaar.
    Via een vriendin ben ik terechtgekomen op deze site.

Ik ben mama van 2 kindjes, Thomas (2,5) en Mauro ( 6 maanden).

Onlangs ben ik erachter gekomen dat ik onverwachts weer zwanger ben van nr. 3.

Ik vind dit erg moeilijk en hoop hier steun te vinden en antwoorden op mijn mogelijk vragen.

En natuurlijk ben ik hier ook om gezellig te kletsen over vanalles en nog wat met kinderen te maken heeft!

Groetjes, Leonie.

2. Lettie

Lettie Lid

13 jan 2009
    57
    0
    0
    Gefeliciteerd! En veel sterkte! Hoe ver ben je?

3. esme

esme Actief lid

22 nov 2006
    152
    0
    0
    amersfoort
    Hallo leonie

Welkom op de site.
    Ik ben lange tijd niet meer actief geweest op deze site maar het is een erg leuke site.Nu we voor de 3e gaan ben ik de site wat meer gaan bezoeken.

Ik las dat je onverwacht zwanger bent van je 3e. Hoe ver ben je nu?
    Lijkt me wel moeilijk hoe je dat nu een plekje kan geven als je er nog niet aan toe was/ bent.
    Had je wel de wens voor een 3e?

We hebben 2 dochters
    Melissa van bijna 6 en Jasmijn 2.

groetjes esmeralda

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom op het forum ;)

5. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    welkom
    ik hoop dat je veel aan deze site hebt
    (ik in ieder geval wel)

6. Welkom op het forum en gefeliciteerd met je zwangerschap :D

7. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    heeeey meid

welkom op deze site ;)
    dikke knuff

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Welkom hier!
    Hoop dat je kunt genieten van je zwangerschap, ondanks dat het wat onverwachts was.

9. Leonie Bunk

Leonie Bunk Nieuw lid

14 jan 2009
    4
    0
    1
    Huismama
    Hengelo
    Hallo allemaal.

Bedankt voor de lieve en leuke berichtjes!

Ik ben nu precies 6 weken en 1 dag zwanger en moet vrijdag naar de gynaecoloog voor een termijn echo.

Echter ben ik heel onzeker en twijfel ik of ik het allemaal wel aankan.

Ik ben aan de ene kant superblij met deze zwangerschap, aan de andere kant heel bang dat het me allemaal niet lukt, omdat zo'n beetje alles op mij neerkomt (mijn man is vrachtwagenchauffeur) en het laatste wat ik wil is dat één van mijn kindjes iets tekort komt.

10. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Hoi Leonie

Ten eerste welkom! Ik kan mij voorstellen dat je het moeilijk vind omdat je als het ware een beetje overvallen wordt met deze zwangerschap. Ik ken deze situatie, wij zijn een ondernemers gezin, mijn man draait ook ontzettend veel uren, de zaak slurpt al onze kostbare tijd op.... ik heb mij daar ook heel veel zorgen over gemaakt. Nu is mijn ervaring dat sommige dingen zich grotendeels zelf oplossen als het moment is aangebroken, ik kan mij voorstellen dat je dit nu op het moment nog niet zo goed kunt plaatsen wat ik je zeg, maar je zal deze ervaring zeer zeker mee gaan maken. Het aller belangrijkste wat ik je mee kan geven is vertrouw in je zelf! Laat alles eens rustig bezinken en denk na met een koel hoofd, bespreek je onzekerheden met je man.... ik ben er vast van overtuigd dat jullie dan samen tot een juiste oplossing gaan komen, heb vertrouwen.

Soms krijg je in je leven met gebeurtenissen te maken die op dat moment erg heftig zijn ( laat je dan ook niet van de wijs brengen door andere mensen die denken dat ze weten wat het beste voor jou is ) je maakt dan een keuze die bepalend is voor je / jullie toekomst, je zal hiervan dan ook helaas de consequentie moeten dragen, maakt niet uit wat jullie beslissen. Mijn advies is dan ook vooral doen wat je hart zegt, je verstand speeld dan ook een hele grote rol, maar dit soort gebeurtenissen is voornamelijk een gevoels zaak die men moeilijk verstandelijk kan beredeneren. Zwanger raken is een geschenk, misschien ook nog van jou en je man een stille wens die nooit echt besproken is geworden....

jullie komen er wel uit, wat jullie besluit ook mag wezen.

Veel sterkte

11. 4days

4days Niet meer actief

Welkom hier, en toch gefeliciteerd met je zwangerschap! ;) Het is heel erg schrikken als je onverwacht zwager bent, ik weet er alles van! Maar uiteindelijk wordt het toch net zo leuk als de vorige kindjes hoor! ;)
    Groetjes, Cossy

Deel Deze Pagina