Even Voorstellen!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Risje, 23 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Risje

Risje Lid

22 jan 2009
    12
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Gister dan eidnelijk me aangemeld op het forum, tot nu toe steeds de moed er neit voor gehad !
    Maar na het lezen van een hoop berichten toch maar eens de stap gezet.
    Ik ben dus Risje 35 jaar oud en nu 5 jaar samen met mijn virend.
    Vanaf het begin af aan wisten we al wij willen samen een kindje ;)
    Helaas is mijjn ziekete (remua) er tussen gekomen en hebben we het moeten uitstellen. (eerst aan het idee reuma moeten wennen en aan de manier van leven met reuma).
    Maar een jaar geleden was er een lezing over reuma en zwangerschap dat we er eens heen zijn gegaan om te kijken of er nog mogelijkheden waren voor ons.
    De angst de ik had dat het samen met de reuma niet zou kunnen was gelukkig mis gedacht.
    Wel ben ik erg blij dat ik ben geweest, we kregen er namelijk te horen dat de remuaremmers die ik slikte een anticoncpetie middel in zich had omdat deze erg schadelijk zouden zijn voor een ongeboren kindje.
    Thuis gekomen samen hele gesprekken gehad, wat we nu moesten doen.
    Stoppen met de medicatie en hopen op een snelle zwangerschap of doorgaan en de kinderwens laten vervallen.
    Dit was erg moeilijk want het kriebelt zo erg het idee mama te worden.
    Ook mijn vriend had het er moeilijk mee, zat erg in 2 strijd een vrouwtje die dagelijks pijn heeft maar wel een kindje of verder gaan met het leven zoals nu.
    Maar ja ik ben nu hier op dit forum dus de keuze is wel duidelijk ;)
    We gaan voor het kindje, ik ben nu een half jaar gestopt met de medicatie, het gaat redelijk (slik nog wel parcetamol met codiene maar dat kon zeker tot ik zwanger was).
    De medicatie zou na 3 maanden uit het lichaam zijn, dus we wachten met spanning af of het gaat lukken.
    We zijn nu wel al in een stroomvloed van testjes gekomen, omdat mijn leeftijd natuurlijk ook een tol ging spelen.
    Maar we gaan er nu voor en ben erg blij om te zien hoe hier op elkaar word gereageerd :p

Sterkte en s6 allemaal

Groetjes Risje

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom, succes met zwanger worden ;)

3. heel erg welkom en succes ermee