hai allemaal ik zal mij,na al vele weken op deze site te hebben meegeluurd ook even voorstellen ben erica en ben 32 jaar jong ik ben al 12 jaar gelukkig getrouwd en samen hebben we 3 heerlijke dochters de oudste is 8,de middelste is 5 en de jongste is 1,5. wij hebben besloten na heel goed overleg dat er nog plaats is en heel veel liefde voor een 4de kindje dus we hopen in dit jaar zwanger te raken verder hou ik van zingen,muziek,paarden en sporten. nou ik hoop nog veel op het forum te zijn want vindt het echt een super site om te bezoeken. zou bijna denken dat ik verslaafd ben groetjes van mij
dank jullie wel allemaal dit is nou zo gezellig aan dit forum je krijgt een warm welkom vier is idd veel maar wel erg gezellig lijkt me. ben blij dat we in de gelukkige positie zijn om het te realiseren {bedoel finacieel.} nu eerst nog even oefenen,en rustig afwachten. heb van de eerste niet kunnen genieten ivm postnatale depressie. de tweede werd na 3 weken opgenomen in het ziekenhuis en dat is nog niet veel beter na 5 jaar. en toen was daar nummer 3,,,,,,en tot mijn verbazing kon ik echt genieten in de kraamtijd en de tijd erna. wil dit zo graag nog een x ervaren maar dan is het wel klaar hoor mannetje mag dan even langs de dokter,dan is het zijn beurt