Hallo ik ben Jacqueline 25 jaar, 4 jaar relatie met Jacco We zijn vanaf februari gestopt met de pil Helaas wil het nog niet echt lukken ben vrijdag ongi geworden Lees al een tijdje met jullie mee Ben nu dus te laat om te beginnen met tempen wat ik wilde gaan doen. Hebben jullie soms nog tips? Liefs Jackie
hoi bedankt voor je reactie bedoelde ook meer of ik nu nog zal beginnen of moet wachten tot volgende maand met tempen. weet niet of het nu nog zin heeft?! gr jackie
Je kan alvast beginnen met tempen hoor als je dat echt wilt. Wat je zelf wilt. En als je besluit te beginnen kom dan gezellig naar het temp topic. De laatste dagen zijn er wat dames zwanger geworden dus we kunnen wel wat nieuwe mensen gebruiken
hallo dreamy bedankt. vanmorgen voor het eerst getempt ik zal me ff melden bij het temp topic volg deze site al een tijdje en lijkt me leuk om ook mee te delen in alle ervaringen ik snap alleen nog niet hoe die grafieken van jullie werken en hoe ik die moet lezen heb zelf een grafiek van cycluskalender gehaald groetjes jackie