ook nieuw

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Jelly, 9 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    Hallo lieve mensen

Ik ben Jelly. Vorige maand ben ik gestopt met mijn pil. Op de vooravond van mijn 26ste verjaardag.
    Ik ben wel klaar voor kinderen (zie ze doodgraag!) maar heb altijd al een panische angst gehad voor naalden, knippen en van die dingen... Bijgevolg dus ook voor bevallen. :confused: Maar ik heb besloten dat dat mijn kinderwens niet in de weg mag staan. Dus bij deze...
    Nu zit ik dus te wachten op mijn regels. Had ze eigenlijk gisteren verwacht, maar omdat ik nog maar pas ben gestopt met de pil, verwacht ik wel dat ze deze maand wat later zouden kunnen komen (vervelend is dat!). En het zou ook moeten lukken dat het al meteen van de eerste keer in de roos is. (Mijn man en ik hebben eigenlijk maar 1 keer gevreën in mijn vruchtbare periode)
    Ik heb de symptomen van een vrouw die ongesteld moet worden... zeurende pijn in rug en buik (opgeblazen gevoel zeg maar, net of ik heel de tijd moet plassen), maar heb pijnlijke klieren en dat is niet normaal als ik mijn regels moet krijgen.
    nu maar afwachten of ze komen of niet. Spannend is dat toch wel! :)

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Spannend hé! Wanneer ga je testen? You never know, bij ons was t ook meteen de eerste keer raak!

3. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    Goh nog paar daagjes wachten, denk ik. Ik wacht nog tot volgende week voor het zekerste. Tegen dan kan er nog veel gebeuren, he?
    Wanneer begint je cyclus nu eigenlijk? ik dacht dat da op de laatste dag van je menstruatie was, maar hier op de site begint die al te tellen op de dag van je laatste menstruatie zelf.
    Ik weet het niet meer goed. Zeker is wel dat ik ze normaal gisteren zou moeten krijgen.

4. Niet meer actief

Welkom en veel succes

5. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Welkom en veel succes :D

Kus Toys

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    8) Je moet rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie ja. Hou ons op de hoogte!!! Ben benieuwd (ofwel nieuwsgierig hihi) ;)

7. Lizzy

Lizzy Bekend lid

5 jun 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam
    Welkom en heel veel succes!

8. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Welkom ook van mij!

Hopelijk snel positief nieuws!

9. maedje

maedje Lid

6 aug 2006
    14
    0
    0
    AELSE
    Welkom en ik zal voor je duimen dat het eerste schot in de roos was.

10. Friemeltje

Friemeltje Actief lid

2 jul 2006
    406
    1
    0
  11. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    4 dagen al. Nog steeds niks. Geen mogelijke symptomen voor ongi, maar ook niet echt symptomen van een mogelijke zwangerschap... denk ik toch?!
    Afwachten dus!
    Probleem is wel dat ik mijn werk onmiddelijk moet inlichten als ik zwanger ben. Op de afdeling waar ik werk, mogen nl geen zwangere vrouwen staan (omdat we met gevaarlijke producten werken)
    Dus das wel klote langs de ene kant, omdat je dan de mensen al zo vroeg moet inlichtten. Normaal zeggen ze toch dat je beter kan wachten tot 9 a 12 weken...

12. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hoi meid.

Ik wens je heel veel sucses en hoop dat het voor je in een keer raak is.
    Ik moet pas volgende maand testen dus dat is nog even wachten.
    Maar ja de kans is klein dat het de eerste keer raak is dat besef ik goed.
    Fijn voor de meiden die het wel meteen bij de eerste keer zijn geworden echt te gek.
    En wie weet is dat bij jou ook zo ik hoop met je mee.

Veel plezier op het forum.

Knuffel van Teddy.

13. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    welkom en succes

Deel Deze Pagina