hallo ik ben schatje en ik ben 28 jaar. Ik ben vorige maand 25 januarie zou mijn nod zijn maar toen ben ik alleen bruin bloed verloren maandag en dinsdag heb een paardrupjes normaal rose rood bloed verloren ik heb er een paar testen tegen aan gegooid maar gaven allemaal negatief aan en ben toen na de dokter gegaan aomdatik totaal niet op mijn borsten kan liggen en als ik ze aan raak doen ze zoveel pijn gewoon niet normaal. Maar nu zei de dokter dat dat mijn hormonen zijn en dat ik aankomnde maand maar even moet afwachten met mijn nod.Maar ik weet nu wel dat ik behoorlijk veel misselijk ben en heb vandaag maar weeer een test er tegen aangegooid maar weer negatief. Hebben misschien nog meer dames dit meegemaakt. groetjes schatje
Welkom! De klachten die je omschrijft lijken op zwangerschapskwaaltjes, maar je lichaam kan je soms ook hard in de maling nemen.. Kan je niet aan je huisarts vragen om een bloedtest? Deze zijn 100% betrouwbaar! En heb je al een ander merk geprobeerd, dit wil soms ook wel schelen? Wanneer zou nu je NOD zijn? Veel succes en hopelijk ben je zwanger!
hallo Ik heb even een vraagje als iemand je een berichtje stuurt hor kan je dan wat terug zeggen tegen diegene