Hallo, ik ben Frieda

Discussion in 'Even voorstellen' started by Frieda, Feb 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Frieda

Frieda Bekend lid

Feb 24, 2009
    691
    1
    0
    Moeder, Huisvrouw, WAO-er
    Hallo Allemaal,

Ik ben dus Frieda (38 jaar oud) en ik ben gelukkig getrouwd met Dirk (van 43 jaar oud). Sinds 23 juni 2000 zijn wij de trotse ouders van Anouk en omdat het veel moeite heeft gekost om mijn medicijnen, die ik gebruik vanwege mijn ziekte Reumatoide Arthritis (gewrichtsreuma), af te bouwen heeft het vele jaren geduurd voordat Anouk een zusje kreeg.

In 2007 was het echter ineens zover dat het lukte om mijn normale medicatie te vervangen voor iets waarmee ik wel zwanger mocht raken en na een miskraam in november 2007 raakte ik in februari 2008 gelukkig al snel weer zwanger en op 12 november 2008 kwam voor onze achtjarige Anouk eindelijk haar grootste wens (en ook onze grootste wens) dus uit. Ze is dan ook dolblij met haar zusje Noëlle en eindelijk voelt ons gezin compleet.

Onze kleine 'aanwinst' is echter wel een slechte slaapster en een huilertje en vandaar dat ik mij hier nu heb aangemeld om met anderen wat ervaringen uit te wisselen. Ik hoop hier dan ook wat tips van anderen te kunnen krijgen.

Groetjes Frieda

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom op het forum ;)

3. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid