Nieuw hier, dus even voorstellen

Discussion in 'Even voorstellen' started by Goedleven, Feb 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Goedleven

Goedleven Lid

Feb 15, 2009
    12
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Mijn vriend en ik hebben sinds het einde van vorig jaar al vaak gesproken over onze kinderwens. In eerste instantie waren we erg verstandig en waren we aan het afwegen wat een goed moment zou zijn (werk studie huis en reizen, dat soort argumenten) maar inmiddels zijn we helemaal van het plannen af. Ik ben eind januari gestopt met de pil, een kind zou zeer welkom zijn en we zijn al dankbaar als het uberhaupt ons gegeven is. Ik ben 33 jaar dus ik verwacht ook dat het zeker enige tijd gaat duren. Maar mocht het sneller gaan dan zijn we erg gelukkig!
    Ik hoop hier op het forum vooral de spannende dagen voor de NOD te kunnen delen, want, het is toch niet iets dat je het koffiezetapparaat op je werk bespreekt :)
    En verder hoop ik natuurlijk alle onzekerheden te kunnen delen. Ik heb ook al veel gelezen hier, het lijken soms wel volleerde experts hier! Wat een schat aan informatie, echt geweldig!
    Ik ben alleen nog wat onhandig met forumregels en dergelijke misschien, want ik ben nog niet eerder actief geweest op een forum, tips en dergelijke zijn daarom welkom.

XL!

2. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    Heel herkenbaar..... dat afwegen van het goede moment, huis, werk, reizen.... precies zoals het bij ons is gegaan! Ik ben 30....

Welkom!

3. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom op het forum

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief