Sannieshine stelt zich ff voor

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Sannieshine, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannieshine

Sannieshine Nieuw lid

18 feb 2009
    2
    0
    0
    Hoogvliet Rotterdam
    Hallohallo

Ik ben Sandra, ben 31 jaar en woonachtig in Rotterdam. Ik woon alleen met op het moment nog 18 huisdieren. Ik ben op dit moment 27 weken zwanger van mijn eerste dochter!
    Verder heb ik een persoonlijkheidsstoornis: Borderline. Hierdoor word ik extra begeleid tijdens en na de zwangerschap in het EMC Rotterdam, waar ik in verband met mijn medicatie ook zal bevallen. Ik ben uitgerekend op 20 mei!
    Over de vader van het kind zijn veel problemen. In mijn ogen kan het er maar 1 zijn, en hij wil er niks van weten. Dit vind ik overigens geen probleem.
    Maar mijn exvriend heeft het in zijn bol gehaald dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn van hem. Zelf geloof ik dit niet want dan zouden er 5 toevalligheden aan de orde moeten zijn. Wel ben ik van plan om dit na de geboorte dmv een DNA test te laten onderzoeken. NIet alleen voor de echte vader maar juist ook voor de kleine want die heeft alle recht om te weten wie papa is.

Mochten jullie nog vragen hebben dan hoor ik het wel.

Groetjes en tot mails!

Sandra + baby

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom :D

3. Dreamer1971

Dreamer1971 Actief lid

16 sep 2008
    447
    0
    0
    Welkom en geniet van je zwangerschap.

18 dieren? Zijn toch wel goudvissen dan he hihi

4. Sannieshine

Sannieshine Nieuw lid

18 feb 2009
    2
    0
    0
    Hoogvliet Rotterdam
    haha nee geen goudvissen te vinden hier in huis. Wel 2 honden, 4 katten, 2 konijnen, 4 cavia's, 2 gerbils, 2 muizen en 2 hamsters. Lekkere veestapel dus. Ik ga het nog druk krijgen als de kleine er straks ook nog bij komt. En dan heb ik nog 2 verzorgpaarden ook, hahaha.

Groetjes Sandra

5. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    welkom
    en gefeliciteerd

jennefer

Deel Deze Pagina