Nieuw persoontje heeft zich aangemeld

Discussion in 'Even voorstellen' started by Liekie600, Feb 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liekie600

Liekie600 Lid

Feb 25, 2009
    5
    0
    0
    Schiedam
    Hallo iedereen,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Lieke en ben 32 jaar. Ik woon samen met Kees. In November is mijn implanon er uit gegaan met uiteraard de bedoeling om zwanger te worden.

De eerste maanden toen de implanon er uit was hebben Kees en ik het best moeilijk gehad. Kees heeft een naar verleden wat zwanger worden betreft en heeft helaas met zijn ex-vrouw miskramen meegemaakt. Hij heeft helaas nog nooit papa mogen zijn. Hieruit is er bij hem een behoorlijke angst gekomen, waardoor hij blokkeerde. Op de een of andere manier heeft hij de angst toch weten te overwinnen en nu zitten we op een punt dat ik denk dat we wel eens zwanger zouden kunnen zijn.

Kees weet hier nog helemaal niets van. Ik wil hem niet blij maken met iets wat misschien helemaal nog niet zo ver is. Maar omdat het toch iets is wat mij heel erg bezig houdt en ik er verder niet echt met mensen over durf of kan praten hoop ik dat ik hier een klein stukje kwijt kan.

In iedergeval heb ik al veel informatie tot nu toe van dit forum kunnen afhalen, waar ik heel erg blij om ben. En wat mijn vermoeden alleen nog maar meer bevestigd.

Hebben jullie nog vragen, stel ze gerust.

Groetjes,
    Lieke

2. Hanneke083

Feb 24, 2009
    33
    0
    0
    Verpleegkundige
    Hallo Lieke,

Ik hoop voor je dat je vermoedens waar zijn. Succes.

Groetjes Hanneke

3. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom op het forum ;)

4. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

Nov 7, 2008
    1,155
    0
    0
    Noord-holland
    Welkom hier ook ik hoop voor jullie dat je vermoedens waar zijn!

Share This Page