Nieuw hier,wel zo netjes om mezelf even voor te stellen ;)

Discussion in 'Even voorstellen' started by yeira, Mar 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yeira

yeira Lid

Mar 1, 2009
    94
    0
    0
    Psycholoog/coach
    Rotterdam
    Mijn naam in Yeira en vorig jaar augustus heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen in de hoop snel zwanger te worden. Inmiddels net de 8e ronde in gegaan en helaas nog niet zwanger.
    Ik merk aan mezelf dat ik er nu echt moeite mee krijg dat het niet wil vlotten. Ik weet dat 6/7 maanden niet lang is, maar als ik eenmaal ergens mijn zinnen op heb gezet..... ;)
    Om me heen natuurlijk vriendinnen die in een 'wip' (haha) zwanger zijn of hun nieuwe telg showen.
    Ik vind mezelf helemaal niet leuk op het moment, ben veranderd in een jaloers kreng!
    Ik doe al 3 maanden een poging te temperaturen, maar ik vergeet het steeds :(
    Heb mezelf voorgenomen deze ronde iedere morgen voor het opstaan netjes mijn temp op te nemen en te noteren en toch maar ovulatietesten te gaan halen.
    Ik ben alleen zo bang dat het een klinisch gedoe wordt om zwanger te worden.
    het zou fijn zijn als ik in ieder geval de zekerheid zou hebben dat ik zwanger KAN worden, dan zou ik meer rust hebben en blijven proberen.
    Zometeen ga ik samen met vriendin (is zwanger) naar een vriendin die net bevallen is en ben nu al mijn tranen aan het wegslikken. Pfff, vind het lastig deze situatie.
    Ik weet dat ik niet de enige ben met deze gevoelens en hoop op deze site ervaringen te kunnen delen.

2. missanemoon

missanemoon Nieuw lid

Feb 27, 2009
    4
    0
    0
    assisent opticien
    mooi durpke
    hai hai,

welkom hier, ik begrijp je heel goed dat je jaloers bent dat heb ik net zo!
    Iedreen zegt dat je er niet teveel mee bezig moet zijn, maar jah hoe doe je dat he als je iets heel graag wil.
    Mijn schoonzus vertelde in dec dat ze zwanger is ben even spontaan naar de wc gegaan om de tranen weg te slikken.

Ik ben vorig jaar okt gestopt met de pil, heb eind jan een kleine miskraam gehad van 6 weken. Zo wist ik in ieder geval dat het kon.
    Nu ben ik inmiddels weer overtijd dinsdag 6 weken!
    Spannend dus!

Succes als je op kraam gaat!
    Heb geduld ( das heel makkelijk gezegt )
    Ook jou wens gaat in vervulling!

Groetjes M

3. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

Feb 22, 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    welkom hier en veel plezier

4. Caruli

Caruli VIP lid