Ik ben Nathalie een vrouw van 33 jaar. Woon samen met mijn vriend van 43 jaar. We waren al jaar bezig om zwanger te worden en dat is nu dus gelukt. Ik zit als het goed is nu op 7 weken. Mijn hobby's zijn mijn 2 paarden en mijn andere dieren zoals de knaagdieren en katten. Ook doe ik 1x per week aan spinning om af te vallen (maar dat is de komende tijd dus niet nodig ). Ik werk nu nog fulltime, maar wil na mijn zwangerschap parttime gaan werken. Ik ben er alleen nog niet uit hoeveel dagen en hoe we dat gaan doen. We willen eerst wachten tot ik 3 maanden zwanger ben. Dan vertellen we het aan onze ouders, bekende en vrienden en dan valt er pas te bespreken hoe we het gaan doen. Mijn vriend wil 1 dag in de week op gaan passen en ik denk dat mijn schoonmoeder ook 1 dag in de week wil gaan oppassen. Misschien dat ik dan het kind nog 1 dag naar de opvang wil doen. Eigenlijk moet ik om straks de paarden en het kind te willen onderhouden wel nog zoveel mogelijk blijven werken. Maar ik wil natuurlijk ook van de kleine gaan genieten. Wie weet kom ik door middel van dit forum op tips.