nieuw,maar behoorlijk verdrietig

Discussion in 'Even voorstellen' started by angel0805, Apr 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel0805

angel0805 Nieuw lid

Mar 31, 2009
    2
    0
    0
    :cry: :cry: :cry:

Ik zal mij aangaande het feit dat het zo hoort even netjes voorstellen,maar zit wel met een vervelende kwestie.

Ik ben dus angel,30 jaar en ik kom uit Zuid-Holland.Ik woon samen met de liefste vriend die iemand zich maar kan wensen en ben verder na een hele lange periode weer eens echt gelukkig.De reden dat ik hier ben is omdat ik denk zwanger te zijn..Heb inmiddels een test gedaan en we zijn nu aan het wachten op de uitslag,daar het een bloedtest is en we dus nog even moeten wachten.Het feit dat ik zwanger zou kunnen zijn is natuurlijk erg mooi,maar minder mooi is dat ik het waarschijnlijk mits ik zwanger ben,het zal moeten laten weghalen ivm mijn eigen gezondheid.Ik ben eind 2006 erg ziek geweest en uiteindelijk bleek dat ik goedaardige gezwellen had/heb op mijn lever,leveradenomen genoemd..Dit is gekomen door jarenlang pilgebruik en na een lange tijd kwam er dus uit dat dit het was waar ik al die tijd zo ziek van was..Gewichtsverlies,gele ogen,vermoeidheid enzovoort enzovoort.Ben de hele malle medische molen in geweest en het bleken dus goedaardige gezwellen te zijn.Ik moest toen acuut stoppen met de pil en er was toen gezegd dat ze of konden slinken,of uiteindelijk helemaal zouden verdwijnen,maar dat was niet helemaal duidelijk.Uiteindelijk ben ik bij de MDL arts terecht gekomen in het Erasmus en die vertelde mij doodleuk zonder het maar ook duidelijk uit gezocht te hebben dat het beter was als ik niet aan kinderen zou beginnen..Jullie snappen dat dat best een hele zware klap voor me was,aangaande het feit dat ik zelf wel heel graag kinderen wil hebben..Afijn,in Juli 2008 ben ik nog 1x naar het UMC geweest in Gent,daar ben ik bij een pre conceptioneel verloskundig spreekuur geweest bij een professor..Die mevrouw vertelde mij dat het niet helemaal uitgesloten was,maar niet direct zeg maar..Zou ik zwanger willen raken zou ik vanaf dat moment nog minstens een half jaar hebben moeten wachten..Afijn,inmiddels zijn we een hele behoorlijke periode verder(ben ook niet meer samen met mijn toenmalige partner die toen meegegaan was)en door omstandigheden is het er nog niet van gekomen om mij weer te laten onderzoeken,maar dat moet nu toch echt snel gebeuren want anders sta ik voor de moeilijke keuze de zwangerschap af te moeten breken,aangaande het feit dat het een gevaar kan opleveren voor mij of de baby..Die gezwellen waren wel wat afgenomen in omvang maar die MDL arts raadde het mij sterk af omdat het zo kan zijn dat die gezwellen kunnen klappen doordat je buik toch uitzet als je zwanger bent en dat is gevaarlijk..Dus al met al,best een hele moeilijke keuze waar ik nu voor sta..Sowieso omdat ik dus niet zeker weet of ik wel zwanger mag zijn en ook omdat mijn vriend en ik dus nog niet zo lang samen zijn..Nou zijn we wel helemaal zeker van elkaar hoor,absoluut,maar ja,we kennen elkaar pas 10 wkn(we wonen samen)..Het is allemaal erg hard gegaan,maar wel een heel fijne beslissing,dus dat is het zeker niet..

Maar goed,al met al een heel verhaal met toch een klein zwart randje.ik hou jullie op de hoogte.

Liefs angel

2. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,614
    0
    36
    Female
    Jeetje wat een verhaal! Kan me voorstellen dat je met dubbele gevoelens zit. Eerst de test maar afwachten! Hoe lang ben je overtijd? Veel succes en sterkte toegewenst.

3. angel0805

angel0805 Nieuw lid

Mar 31, 2009
    2
    0
    0
    Ik zou nu 3 wkn zwanger zijn..Ik had afgelopen vrijdag moeten menstrueren,maar die is uitgebleven en de symptomen van een eventuele zwangerschap heb ik ook wel.

Liefs,

angel

4. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

jee wat een verhaal!
    Heel veel sterkte en succes

5. morgaine

morgaine Bekend lid

Sep 22, 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Zo wat een verhaal zeg. wanneer krijg je de uitslag? En heb je thuis ook een test gedaan?
    Misschien komt het allemaal nog goed, ik duim voor je

6. kimmy1984

kimmy1984 Lid

Mar 6, 2009
    8
    0
    0
    administratief medewerkster
    Heusden
    Sjonge wat heb jij al veel meegemaakt zeg!

Ik duim voor je dat het allemaal goed komt!

Share This Page