Hallo allemaal!

Discussion in 'Even voorstellen' started by SunnySharm, Apr 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SunnySharm

Apr 27, 2009
    8
    0
    0
    Egypte
    Ik wilde me ook graag even aan jullie voorstellen.

Ik ben 38 jaar en zwanger van mijn eerste kindje. Volgens mijn eigen berekening ben ik 7 weken zwanger. Gisteren ben ik voor de eerste keer bij de gynaecoloog geweest en volgens hem ben ik pas 6 weken, maar dat kan niet omdat we in die periode niet "geklust" ;) hebben vanwege alle drukte en stress op mijn vriend zijn werk. Is misschien ook nog een beetje moeilijk te zeggen in zo'n vroeg stadium, alles was in ieder geval goed, dat is het belangrijkste. Vorig jaar heb ik namelijk een miskraam gehad toen ik ca. 7 weken was dus het is weer even spannend. De dokter was zeer positief, we hebben zelfs het hartje gehoord en de dokter zei dat het een heel goed teken was dat er al in zo'n vroeg stadium zo'n stevige hartslag was dus daar waren we erg blij mee. :D Was wel onwerkelijk maar ook heel ontroerend om dat hartje te horen kloppen. Ik maak me wel heel vaak zorgen dat het weer fout gaat, als ik een kramp voel ben ik bang en als ik niks voel ben ik ook ongerust! Maar ik probeer mezelf niet teveel te stressen en het bezoek aan de dokter gisteren heeft me ook wel wat meer gerustgesteld.

Ik woon in het buitenland en heb een buitenlandse partner en daardoor komen er nog extra zaken bij mijn zwangerschap kijken. Het gaat hier allemaal ook iets anders dan in NL. Je moet meer afgaan op ervaringen van anderen of meer dingen zelf uitzoeken (geen bibliotheek of boekenzaak waar je volop informatie kunt vinden). Dit alles brengt een hoop vragen met zich mee, vandaar dat ik erg blij ben met internet en forums zoals dit waar ik meer informatie kan vinden en mijn vragen kwijt kan. Ik zal de komende maanden dus wel regelmatig op dit forum te vinden zijn!

2. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap ik weet zeker dat je hie heel veel lotgenoten tegen zal komen die je vragen kunnen beantwoorden :D

3. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    Gefeliciteerd en welkom op de site :D

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0