Even voorstellen

Discussion in 'Even voorstellen' started by Geekess, May 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Geekess

Geekess Actief lid

May 13, 2009
    185
    0
    0
    Den Haag
    Hallo allemaal, ik stel me even voor op dit forum. Ik ben een vrouw van 31 jaar, woon samen met mijn man en 3 katten in Den Haag. Mijn hele leven heb ik totaal geen kinderwens gehad, ik heb gewoon niks met kinderen, maar daar kwam een paar jaar geleden verandering in. Het ging langzaam toch kriebelen, en begin december hebben we besloten dat we voor een kindje wilden gaan. Ik ben gestopt met de pil, en had gedacht dat het nog wel een paar maanden zou duren voor ik zwanger was. Wat schetst mijn verbazing dat ik direct zwanger werd!
    Echt veel sneller dan verwacht/gepland, maar zeer welkom.
    Ik heb dit forum eigenlijk pas laat ontdekt, normaal richt ik me meer op engelstalige fora. Leuk om zo'n grote gemeenschap in eigen land te hebben.

2. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Hoi Geekess,

welkom op het forum!
    Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe en natuurlijk veel informatie en lees plezier op de site :)

-x- Ufuk

3. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Hoi! :D Na hoeveel weken/maanden was je al zwanger?

4. Geekess

Geekess Actief lid

May 13, 2009
    185
    0
    0
    Den Haag
    Ik was binnen een maand zwanger. Op 8 december ben ik gestopt met de pil en ik zal tussen kerst en oud&nieuw zwanger zijn geraakt. Dat was echt razendsnel in mijn ogen.

5. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Ik wil óóhóók! :) Inderdaad supersnel, iedereen zal wel jaloers op je zijn hihi! :D

6. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    Welkom en gefeliciteerd mer de zwangerschap hoe ver ben je nu ?

7. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    welkom en gefeliciteerd :D

8. Geekess

Geekess Actief lid

May 13, 2009
    185
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben nu 19 weken (morgen 20).
    Omdat mijn bloeddruk aan het begin van mijn zwangerschap door het plafond schoot, ben ik onder behandeling van een internist en een gynaecoloog. Voordeel hiervan is dat ik heel frequent door het ziekenhuis gecontroleerd word, en ook veel echo's krijg :)
    Helaas vrees ik dat ik - net nu ik me weer goed en energiek voel - bekken instabiliteit heb gekregen. Balen. Vooral omdat ik volgende week een paar daagjes op vakantie zou gaan. Daarvoor moet ik wel kunnen lopen, iets wat ik nu nauwelijks kan. Maar goed, ik doe oefeningen en verder heel rustig, en hopelijk gaat het dan net goed.

9. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    @Geekess
    Jee dat valt ook niet mee
    hopelijk gaat het met die oefeningen snel beter !

10. Geekess

Geekess Actief lid

May 13, 2009
    185
    0
    0
    Den Haag
    De tips die ik hier op het forum heb gelezen over BI helpen al enorm. Ik ga er gewoon vanuit dat ik het onder controle kan houden en iig op vakantie kan ;)
    Want daar zou ik het meeste van balen. Door een heel druk project is dit tot mijn verlof de enige mogelijkheid om er ff een paar dagen tussenuit te kunnen. Ik heb hier al heel hard voor moeten knokken om deze dagen te krijgen. En ik moet echt ff weg, een warm land opzoeken. Hoewel Nederland de laatste maanden echt goed z'n best doet om mij kwa klimaat te bekoren :) Ik geniet met volle tegen van het mooie weer, zeker omdat ik al sinds februari 50% in de ziektewet zit vanwege mijn bloeddruk/zwangerschap en in het zonnetje zitten erg ontspannend en bloeddrukverlagend werkt.

11. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik hoop ook voor je dat je op vakantie kan
    en zo ja wens ik je een hele fijne en ontspannende vakantie toe

12. mounia

mounia Fanatiek lid