Hallo allemaal, Ik wilde me ook even voorstellen net als mijn voorgangers. Mijn naam is Kim Devens en ik ben 25 jaar. We zijn net terug uit China van vakantie en we hebben kort daarvoor de beslissing genomen om te stoppen met de pil. Ik hoop dat alles goed gaat. Ben benieuwd of er nog meer jongere stellen zijn, wij zijn beiden 25. Veel plezier allemaal!! Groetjes Kim
hallo kim Wij zijn ook een jong stel ik ben 23 en mijn man is 22 en wij zijn ook lekker aan het klussen voor een klein wondertje Groetjes Alida
Wat leuk dat er al zoveel reacties zijn. Daar word ik nog eens vrolijk van. Niemand weet nog dat we deze beslissing hebben genomen en nu kan je er toch lekker over kletsen en er mee bezig zijn! Groetjes Kim
hoi Kim, Welkom hier ik ben 23 en mijn man is 24, ik ben ook net gestopt met de pil en het is zeker fijn dat je er hier over kan praten want bij ons weet ook bijna niemand het. veel plezier hier en veel succes met klussen hoop voor je dat het snel lukt!! groetjes Lot
Dat heb ik inderdaad ook....het is nog een groot geheim dat we er mee bezig zijn en hier kan je vrijuit kletsen, heel erg leuk!!! Kreeg net de pendeluitslag van Ninetje: "Het gaat niet lang meer duren voordat je zwanger raakt: september" Ohh hoop het echt zo!!!! Nogmaals allemaal veel succes! Liefs :sunny: