Hallo dames, Ja hier weer een nieuw lid op het forum.. hopelijk een forum waar een en ander vanzelf duidelijk wordt Ik ben Tamara 31 jaar en zwanger van mijn tweede, onze eerste en zijn derde kindje .. nog te volgen. 3 februari uitgerekend. Zelf ben ik mama van een zoontje van bijna 8 en ben ik om eerlijk te zijn niet gepland maar zeer gewenst zwanger dus. Ik ben nu bijna 16 weekjes en heb al de nodige echo's gehad. Wij zijn zwanger van gelukkig maar 1 kindje en graag wil ik wel weten wat het wordt maar mijn man absoluut niet Ik vind het reuze spannend, temeer om dat er nu zo iets is al een forum. Destijds toen mijn zoontje in mijn buik zat had ik geen internet en moest het doen met de Wij jonge ouders en de bieb. Ik voel me gelukkig een stuk fitter sinds ik de 12 weken voorbij ben. Het huishouden lag behoorlijk op z'n gat, maar nu begin ik dat goddank weer te zien, en ben ik echt echt blij dat ik weer de nesteldrang voel opkomen. Ik ben wel een geordend persoon, maar met 2 kids thuis van 7 en 9 gaat het vaak niet op met de opgruimde ruimtes opgeruimd te houden :x Was wel ff genoeg voor een voorstel rondtje toch?
Welkom op het forum en nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan want het gaat echt zó snel!