hallo allemaal...... Volgens mij ben ik me vergeten voor te stellen.. Ik ben clairette en 27 jaar. Wij gaan nu voor de 1e..Heb al heel lang een kinderwens maar omdat ik een relatie met een vrouw heb komt er ook heel wat bij kijken wat betreft de voorbereiding enz. Heb nu ronde twee achter de rug met de insiminatie van een donor... Hoop dat het allemaal mag lukken dan zou mijn/onze wens uitkomen. Zijn er meiden op dit forum die ook zwanger willen worden met donorzaad? succes allemaal liefs clairette
Hey Clarette, welkom op de zwangerschapspagina. Ik hoop dat jullie wens snel uit zal komen. Er is een KID/ECD topic bij de vruchtbaarheidsbehandelingen thread, maar zover ik weet zitten de dames in een iets andere situatie dan jij. Dat neemt niet weg dat ze allemaal ervaringsdeskundigen zijn en je vast wel tips kunnen geven.
Welkom! Er is bij zwanger worden - clubs ook een topic over zelfinseminatie. Ik heb daar een tijdje meegelezen en daar waren ook dames die ahv donorzaad zwanger willen worden. Veel lees- en schrijfgenot!