Hallo allemaal, Ik ben Sabrina Jansen een vrouw van 22 jaar, ben opgegroeid in fijnaart samen met 2 oudere broers. In september 2007 ben ik gaan samen wonen en 30 mei 2009 ben ik getrouwd. Ik en mijn man hebben een hele grote kinderwens en hopen dat deze uit mag komen. Ik ben op deze site gekomen om dat ik op zoek was naar een forum waar mensen tips konden geven over zwangerschappen en zwanger worden. Ook vind ik het heel interessant om de verhalen van andere mensen te lezen. Voor mij is het allemaal nog nieuw want ik heb nog geen kindje. Als iemand nog iets wilt weten je mag altijd mailen. Groetjes Sabrina Jansen
hoi hoi ! welkom en veel plezier , ik persoonlijk heb heel veel aan deze site iedereen zit in 't zelfde 'schuitje' en je kunt dus lekker zeuren/kletsen/blij zijn ! zonder dat ze het bijv. raar vinden dat je t alleen maar over zwanger worden hebt ! succes !! x lydia
Welkom meid! Leuk zeg sieraden maken, daar heb je zo te zien veel plezier in.Ik hoop dat jullie droom snel werkelijkheid mag worden. Heel veel succes