Hoi allemaal, Ik ben 24 jaar en nu al weer dik een jaar getrouwd. We hebben al vrij lang een kinderwens, maar zijn er in april 2009 echt voor gegaan. Gestopt met de pil, maar nog niet ongesteld geworden. Heel frusterend. Ik heb in juli een kuur provera gehad. Wel een bloeding, maar daarna geen cyclus meer gehad. Door verwezen naar het ziekenhuis echo, uitstrijkje en bloedonderzoek goed, maar nog steeds geen natuurlijke ongesteldheid. Hoe lang kan dit nog duren? En zijn er meer dames die dit gehad hebben en toch vrij snel zwanger zijn geraakt? Groetjes lil85
als ik jou verhaal zo zit te lezen dan denk ik toch al snel aan PCOS. Hier hebben meer meiden mee te kampen helaas. Is dat neit uti het bloedonderzoek gebleken. Mijn gyn zei dat het een fabeltje was dat mensen zeiden dat dat bij het 'ontpillen' hoort en ik zou je dan ook aanraden om er echt verder naar te laten kijken. Heb je al een inwendig onderzoek gehad (Behalve uitstrijkje)? Ik heb zelf ook PCOS en ben over twee weken uitgerekend. Kan allemaal goed komen dus...... gr en veel sterkte.
Hoi, Bedankt voor je reactie! Het bloedonderzoek was allemaal goed en ik heb ook een inwendige echo gehad. Daarop waren geen rare dingen te zien. Hoe lang heeft het bij jou geduurt tot je weer ongesteld werd of wat voor behandeling hebben ze gestart. Ik wil zo graag zwanger worden en het is frustrerend dat je het niet eens goed kan proberen zonder ongesteldheid. Hoe lang heeft bij jou geduurd voor je zwanger werd? Ik wens je nog een fijne zwangerschap en hoop dat het voor mij ook snel gebeurd. Groetjes Lil