hallo iedereen Mijn naam is Pleun Ik ben 30 en woon in Zaltbommel samen met Arjan We zijn al 11 jaar samen maar hebben in mei pas besloten dat we een ukkie willen. ik ben dus ook meteen gestopt met de nuva ring en ivm mijn edometriose verleden zijn we ook naar de gyn. geweest om te kijken of het wel kon. meteen ook arjan maar aan een spermatestje onderworpen. ok ik ben nu dus even endo vrij maar arjan zn zaad is behoorlijk slecht 3 milj. zwemmers en niet allemaal even goed. dus nu naar een fertiliteitskliniek, werd naar denbosch gestuurd maar daar kregen we afgelopen maandag te horen dat ik een te hoog BMI heb om ons te kunnen helpen ,(bah wat een nare mensen daar ,zo ongeinteresseerd, en kil) dus gaan we terug naar mijn oude ziekenhuis (catharinaziekenhuis in Eindhoven) omdat ik daar vroeger goed geholpen ben met mn endometriose dinsdag onze ofo in dit ziekenhuis , ben benieuwd , hier schijnen ze niet zo streng te kijken naar dames die wat dikker zijn als je maar beloofd moeite te doen om gezonder te worden Ja DUHHH lijkt me wel zo goed. maar hier schijt de moeite te tellen niet de cijfers sorry nu te veel tekst voor alleen een hallo groetjes pleun
Welkom hier en heel veel succes en sterkte. Hopelijk gaat jullie wens snel in vervulling en kunnen we jullie straks feliciteren!