Hallo allemaal, Ik ben een moeder van 28 en heb een lieve dochter Isis van nu 10 weken oud Anderhalf jaar geleden getrouwd dan ken je wel wij wilden een kindje, in Juni was ik gestopt met de pil om mijn menstruatie de tijd te geven om weer in een ritme te komen, in September gingen we dan eindelijk voor het echte werk en met de tweede poging was het raak. Ik heb een hele fijne zwangerschap gehad niet misselijk geweest weinig aangekomen, ben er zo doorheen gelopen en heb veel genoten. Heb een voor mijn idee zware bevalling gehad ik heb er 4 en half uur over gedaan, ik had 1 wee van 3 uur lang ik had geen rust pauzes tussen door, toen nog 42 minuten gepersd Isis woog 3950 gr en is met precies 42 weken geboren. Twee dagen nadat Isis geboren was hebben wij een hele nare tijd gehad, om een lang verhaal kort te maken, twee dagen na de geboorte werd Isis heel ziek en is zij opgenomen op de intesive care in het AMC ze dachten dat zij een longontsteking had en wij moesten er rekening mee houden dat Isis het niet zou overleven, na een hoop onderzoeken bleek dat ze geen longontsteking had, god zij dank, maar ze konden ook niet vinden wat het wel was. Na 7 dagen op de i.c. mocht ze weer mee naar huis en denken ze dat Isis een virusinfectie heeft gehad, dat is voor volwassenen niet ernstig maar voor een baby kan dat dodelijk zijn. Nu is ze super alles gaat goed en wij zijn erg blij dat ze er nog is. Ik hoop op dit forum veel leuke dingen mee te maken, mijn vriendinnetje zit hier ook dat is Saona die kennen jullie wel. lieve groetjes, ISIS
Wat zal dat allemaal een spanning mee zich brenge. Gelukkig gaat het nu allemaal goed. Geniet er van. Liefs Lolly
Ja het gaat nu uper ze heeft vanmorgen haar eerste prikjes gehad zo zielig maar het is goed voor haar zal ik maar denken. Liefs,
hoi welkom als nog gefeliciteerd met je dochtertje. wat naar voor je om dat als nog mee te maken. gelukkig gaat alles nu goed. geniet ervan jennefer
Asjemenou, welkom lieffie! Ik hoop dat je het leuk vind om met allemaal andere mama's mee te kletsen!
Hoi saoontje, Tuurlijk vind ik het leuk om met andere mama's te kletsen, ik vind het een ontzettend leuk forum. kusje Isis
Jeetje wat een verhaal....Maar allereerst gefeliciteerd met kleine isis Gelukkig is alles toch nog goed gekomen, maar wat een nare tijd heb je gehad, zo vlak na haar geboorte! Geniet er nu maar extra lekker van. Liefs Happy
Hoi happy1, Bedankt voor berichtje, ik zag dat je vandaag of morgen gaat testen ik duim met je mee ik hoop dat hij positief ik lees het wel. Liefs Isis