even voorstellen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyssss, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyssss

babyssss Lid

11 dec 2009
    72
    0
    0
    winkelmedewerkster
    noordholland
    ik hoop dat ik hier met lotgenoten kan babbelen hier over want ik heb het vaak totaal niet makkelijk,alvast bedankt all
    hallo allemaal,
    ik zal mijn echte naam maar even niet noemen,misschien terzijnertijd wel,ik ben 27 jaar en heb momenteel al 1zoon van 2.
    ik heb van mijn zoon ook al met al 1jaar over gedaan om zwanger te worden,toen ,mijn zoon 3maanden jong was zijn we al begonnen voor een 2e kindje,helaas wil dit niet lukken en zijn we al zeker anderhalf tot bijna 2jaar bezig zonder resultaat.
    ik heb alle onderzoeken al gehad;samenlevingstest,hsg onderzoek,en mijn vriend heeft 2x zijn zaad na laten kijken.
    bij mij was er gelukkig niks gevonden wat een mogelijke zwangerschap zou tegen kunnen houden,bij mijn vriend was de eerste zaadonderzoek matig(volgens de gyneacoloog lag die uitslag net onder het gemiddelde),en bij de 2e keer gingen ze kijken of het goed genoeg was om te kunnen bewerken voor behandelingen als iui,ivf en dergelijke en goed genoeg was het gelukkig wel:):).
    mijn eerste iui is mislukt,en heb op 5december de 2e iui gehad,dus das nog afwachten.
    emaal

2. babyssss

babyssss Lid

11 dec 2009
    72
    0
    0
    winkelmedewerkster
    noordholland
    #2 babyssss, 11 dec 2009
    Laatst bewerkt: 11 dec 2009
    o ik zie dat mijn bericht een beetje doorelkaar staat,sorry.

owja;vorige week op 5december is het zaad van mijn vriend natuurlijk opgewekt voor de iui en toen was zijn zaad goed,zelfs de gyneacoloog was daar erg tevreden over want bij de 1e iui had mijn vriend toen het zaad opgewekt was 1,7 miljoen goede zaadcellen,nu de 2e keer had hij er 3,1 miljoen.

opzich een positief uitslag,alleen zelf ben ik momenteel niet zo positief meer:(:(

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    hey meis,
    ik hoop dat je 2e iui gelukt is!
    spannend hoor!

4. babyssss

babyssss Lid

11 dec 2009
    72
    0
    0
    winkelmedewerkster
    noordholland
    hey elif82,bedankt voor je snelle reactie

5. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/16780-iui.html

Hai Babyssss....

Misschien een idee om je bij ons aan te sluiten (zie link boven)???
    Er zitten in die topic allemaal meiden die in het zelfde schuitje als ons zitten.

Zo kun je met elkaar ervaringen enzo uitwisselen.
    Goh wat jammer meid, dat je nu alsnog in die MMM bent terecht gekomen.

Maar ik lees dat je net 5 dec. je 2de iui heb gehad?!
    SPANNENDDD......Volgende week hopelijk testen???
    We duimen voor je meid...

Nog veel sterkte en suc6 op het wachtbankje, en hopen op goed geluk!

Liefs

6. babyssss

babyssss Lid

11 dec 2009
    72
    0
    0
    winkelmedewerkster
    noordholland
    ik hoop voor jullie ook dat het snel raak mag zijn!!
    ik zal voor jullie duimen!

7. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    had bij het IUI topic al wat achter gelaten voor je maar wil je hier nogmaals succes wensen en ik ga je volgen

liefs Maaike

Deel Deze Pagina