Even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Sabkesam, 18 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabkesam

Sabkesam Actief lid

18 dec 2009
    127
    0
    0
    Hallo iedereen,

Ik ben Sabrina, 28 jaar.
    Samen met mijn man Dennis hebben we een gezonde zoon van bijna 4 jaar. (23-12-05)

Vorig jaar 2de kerstdag heb ik een EUG gehad. (was toen 13 weken) Dit was erg onverwachts, omdat ik niet eens wist dat ik zwanger was. Ze hebben toen 1 eileider moeten verwijderen omdat ie erg beschadigd was.

Afgelopen juni is onze 2de zoon (bij 23,5 week) helaas dood geboren. Bij de 20 weken echo zagen ze dat er wat vocht in zijn hoofdje zat. Een week later moesten we terugkomen en toen bleek dat het verdubbeld was. Daarna ging alles zo snel, maar met de dag zagen we het vocht groeien. Uiteindelijk kregen we te horen dat de kans klein was dat ik de zwangerschap helemaal kon uitdragen. En als dat het geval was dan zou hij zwaar gehandicapt zijn. (zowel geestelijk als lichamelijk)
    We hebben toen een hele moeilijke beslissing moeten nemen en we hebben toen de zwangerschap afgebroken.

Nu 6 maanden later ben ik weer zwanger. Afgelopen maandag heb ik een echo gehad. Ik ben nu 6 weken zwanger.

Uiteraard ben ik dolgelukkig, maar ondertussen ook erg bang.

Voor degene die nog iets willen weten, je bent altijd vrij om te vragen!

2. hope4somthing

hope4somthing Actief lid

15 dec 2009
    106
    0
    0
    Friesland
    Jeetje meid wat een moeilijke tijd heb je achter de rug.
    Toch wil ik je ondanks dat alles van harte feliciteren met je nieuwe zwangerschap!
    En welkom hier

3. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Welkom.

Heftig verhaal zeg! Ik hoop dat deze zwangerschap goed gaat en dan je over 7,5 maand een gezond kindje op de wereld mag zetten.

4. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    welkom!:)
    En wat hebben jullie een heftige tijd achter de rug zeg!!:(
    Ik zal voor jullie duimen dat alles goed gaat!!

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Welkom hier!
    Wat een heftige periode hebben jullie achter de rug.
    Kan begrijpen dat je blij maar toch bang bent dat is logisch na wat je hebt meegemaakt.
    Heel veel sterkte in de spannende komende tijd hoop voor jullie dat het allemaal goed gaat.

Liefs Lovely83

6. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Welkom hier!

&Wat een heftige periode heb jij achter de rug! Ik zal duimen voor je dat alles goed gaat;)

Kus &liefs

7. jonibra

jonibra Niet meer actief

:)welkom:)
    Hoop dat je een leuke tijd hebt op het forum!

Liefs mij

8. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Meid wat een verhaal:( hopenlijk verloopt deze zwangerschap zonder problemen. En nog sterkte met het verlies:(

Van harte gefeliciteerd en ik duim dat alles goed zal gaan

Deel Deze Pagina