Hallo

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door marlucje, 25 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marlucje

marlucje Lid

25 dec 2009
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik lees nu al ee tijdje mee bij sommige onderwerpen en dacht laat ik ook eens schrijven. Ben er niet goed in hoor. We zijn sinds juni gestopt met de pil. Nou ja ik dan mijn vriend geestelijk:p. Maar goed ben nog niet zwanger en heb zelf altijd het bijgelovige idee als je er over gaat praten lukt het zeker niet. Dus vandaar dat ik zei dat ik er niet goed in ben (schrijven). Haha. We hebben wel al een prachtige dochter van 3 met een erg grote mond:D:x. Haha maar goed hoort er bij denk. Als het aan mij lag waren we denk eerder gestopt met de pil alleen vriend lief was er nog niet echt aan toe. En je moet het toch echt met z'n tweee doen. De eerste keer was ik zo zwanger dus erg frusterend dat het nu labg duurd.:$. Wil het erg graag er is geen haast en we hebben een lieverd enzo en misschien vind ik het ook niet het einde van de wereld als het nu niet lukt (positief blijven bekijken he meer aandacht en tijd en geld voor ons dochtertje) maar het wachten steeds en dan merken dat je toch weer ong. wordt en die teleurstelling na het hopen er op. Haha en het feit dat mijn dochter het steeds heeft over haar kleine broertje!!!!!! (die erg op zich laat wachten;)).
    Nou goed dit is nou zo'n beetje mijn verhaal.

Groetjes marlucje

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Welkom, en succes met zwanger worden van jullie 2de wondertje!

3. susy26

susy26 Niet meer actief

welkom op dit leuke forum en succes !

4. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    welkom!:)

5. Ennas86