ook nieuw hier

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Roosje23, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Hallo allemaal,

Ik ben er vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben (ja een beetje laat maar ik leg t zo uit)

Ik ben 23 jaar en mama van 2 zoontjes
    Mijn oudste van 2 en half hij is 3 mei 2007 geboren
    En de jongste van bijna anderhalf jaar 16 augustus geboren.

Bij mijn eerste zwangerschap ben ik er gelijk achtergekomen door een test, maar bij mn 2de zwangerschap lag dit ietsjes anders.

Ik had erg last van mijn stuitje waar maar niemand achter kon komen wat dat was. Zwanger zijn kon niet want ik was gewoon netjes ongesteld. Na meerdere malen de huisarts te hebben bezocht werd ik door verwezen naar t ziekenhuis om foto's te laten maken. Toen deze bekeken waren vroegen ze waarom ik niet verteld had dat ik zwanger was. We waren in shock. De volgende dag kon ik gelijk bij de vk terecht en wat bleek ik was al 31 weken zwanger.

De pijn in mn stuitje kwam trouwens van bekkeninstabiliteit deze heb ik gekregen na de bevalling van mijn eerste dit was een hele zware bevalling. Mijn 2de bevalling was een makkie vergeleken de eerste. De eerste bevalling duurde 23 uur. De 2de duurde 75 minuten.

Doordat ik weer extra last kreeg van mn bekken ben ik weer naar de dokter gegaan deze zond me naar de fysio (wat bij mij absoluut niet helpt). Ik was weer gewoon ongesteld dus niks aan de hand, maar ik verloor vorige week een beetje vocht uit mn tepels. Dus gelijk een test gehaald en ja hoor zwanger. Een afspraak gemaakt en wel ja ik moet al zeker 19 weken zijn.
    Volgende keer wordt er een echo gemaakt. Ben weer benieuwd hoe ver ik nu ben.

We zijn er gelukkig wel op tijd bij niet dat ik maar 9 weken heb voor alles waardoor ik de vorige keer ook maar de helft aantal uren kraamzorg heb gekregen.

Als er iemand vragen heeft stel ze gerust.

Liefs Roosje

2. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap wat een apparte manier om er achter te komen en niet echt vervelend dat je niet steeds moet wachten tot het raak is. Maar aan de andere kant ook wel weer lastig als je steeds zwanger raakt terwijl je je er niet op insteld.
    Hoop dat alles goed blijft gaan en dat je kan genieten van de zwangerschap en niet teveel last hebt van je bekken.

Ik heb zelf ook met mijn zoontje bijna de hele zwangerschap ongesteldheid gehad en wij wisten zelf ook pas later dat we in verwachting waren hij was al ruim 13weken en mijn dochtertje heeft zich minder lang verstopt gehouden zo'n 11weken bijde waren van een 2ling maar zijn van allebij een broertje en zusje overleden nu zijn we in de race voor een 3de (misschien wel 3de en 4de als ik weer zwanger ben van een 2ling)

Groetjes, Kappie

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Apart, om er op zo'n manier achter te komen dat je zwanger bent.

4. Boefjes

Boefjes Lid

9 jan 2010
    64
    0
    0
    huis mama en af en toe in de horeca
    Friesland
    Gefeliciteerd
    Heel appart om zo erachter te komen dat je zwanger bent, ik heb het wel bij de eerste gehad maar werd maar 2x ongi en kreeg erg buikpijn en toen begon ik pas dingen te dneken maar ik was toen ook al 11 weken
    maar 31 weken of nu misschien 19 weken..heel gek

Groetjes Mirjam

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Van harte gefeliciteerd!:D

6. misa

misa Niet meer actief

#6 misa, 11 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jan 2010
    Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Lijkt me erg naar om er zo laat achter te komen dat je zwanger bent. Wel bewust gestopt met de pil alle keren? Geen klachten of zwangerschapssymptomen gehad? Niet dikker geworden?
    (veel vragen: gewoon interesse hoor!)
    Nog een fijn vervolg van je zwangerschap!

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    welkom! en gefeliciteerd!:D

8. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Je mag alles vragen hoor. uuhh ff je rijtje afwerken ;)

Naar ja en nee. (Ik heb niet in de spanning gezeten ;))

Ik zat niet aan de pil had altijd zoiets als t gebeurt gebeurt t. En als t goed is geweest laat een van ons zich helpen.

Klachten, nee niet echt niet misselijk, wel stemmings wisselingen maar ja dan zegt mn man ben je weer sago, of moet je weer ongi worden.

Niet veel dikker geworden, ik was mn kilos nog niet allemaal kwijt en was er ook niet echt mee bezig dus dacht dat ik gewoon wat aangekomen was.

Ja ik ga zeker genieten en je mag altijd iets vragen hoor ;) :)

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap

10. Mimi85

Mimi85 Actief lid

13 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow wat apart zeg!!! Maar erg leuk! Gefeliciteerd met je 3 zwangerschap.
    Niet verkeerd bedoeld...maar lijkt me wel lekker....zo met 19 weken erachter komen en dan hoef je nog maar de helft. Ik ben nu 27 weken bijna en het lijkt allemaal wel eeuwig te duren!!
    Maar goed andere kant....lijkt me ook wel een shock elke keer...
    Ach hoe dan ook ERG LEUK!!!!!! :D

11. misa

misa Niet meer actief

Nou ik wens je in ieder geval nog een fijn vervolg van je zwangerschap!! Het allebeste!

12. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    welkom

13. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. :) Dat is zeker een verrassing. Ik weet zeker dat mijn man helemaal in shock van zijn stoel zou vallen in zo'n situatie. Maar na je tweede zwangerschap is de jouwe al vast wat meer gewend. :)

Deel Deze Pagina