Hai Hai Allemaal! Ik ben katinka 23 jaar oud. En een baby wens!!!! Vorig jaar december 13 maanden geleden ben ik gestopt met de pil, ik en me vriend wonen samen en vonden het de hoooogste tijd haha. Ja leuk, stoppen met de pil afwachten totdat je weer ongesteld word. Na het stoppen kreeg ik netjes weer mijn menstruatie en maar oefenen oefenen en oefenen. Na die menstruatie kreeg ik mijn menstruatie pas weer na 3 maanden. Ik raakte alweer zwaar gefrustreerd en dacht ja dit schiet lekker op zo. In mei 2009 kreeg ik mijn laatste menstruatie de maand erna niet ongesteld de maand daarna niet ongesteld de maand daarnaaaa..... niet ongesteld. Ondertussen duizend testen gedaan met daarin 1 test zwanger yeahhhhh meteen de huisarts gebeld mocht meteen langskomen. Daar een test gedaan en die was niet positief ik snapte er niks meer van.Het kwam wel is voor dat een test foutief was waarom dan weer bij mij Voelde me zwaar k.u.t. In septemer naar de huisarts gegaan en verteld dat ik nog steeds niet ongesteld werd sinds mei, hij zei wacht het nog maar even af...... owkeeeegrrr . Ik In november dacht bekijk het maar ik ga gewoon weer naar de huisarts en vraag wel een vrouwelijke arts die begrijpt er vast meer van. Gelukkig, die begreep me wel bloed geprikt was in orde en doorgestuurd naar de gynocoloog. Inwendig onderzoek gehad en daar zagen ze 3 cystes zitten kon opzich geen kwaad maar moest wel in de gaten gehouden worden.Oke weer wat meer duidelijk in het gesprek met de gyn. kwam ook naar voren dat ik wat te zwaar was en het daar ook mee te maken kon hebben. Niet leuk om te horen maar oke dan ga ik afvallen. En ja bezig met gezond eten en afvallen niet veel maar toch 3 kilo werd ik in 18 december weer ongesteld. Ben nog nooit zo blij geweest met mijn menstruatie. Vandaag moest ik weer terug naar de gyn. weer een binnewaarts onderzoek en de cystes waren naar de horizon vertrokken, ze zag alweer was slijmvlies (komt weer een menstruatie aan). Dus in totaal werd ik 7 maanden niet ongi. En ben nu al 13 maanden bezig. En nu kan ik eindelijk weer goed gaan beginnen en uitrekenen wanneer ik het beste kan oefene samen met mijn vriend en nu maar hopen dat het niet meer zo lang duurt. Lannnnngggggg verhaal Groetjes Katinka
Welkom! Rot zeg dat het zo verloopt met je menstruatie maar gelukkig is er uiteindelijk wel naar je geluisterd en word je nu in de gaten gehouden door de gyn. Hopelijk mag je snel zwanger raken! Liefs.
Hey welkom!!! Wat een verhaal zeg, vervelend allemaal!!! maar gelukkig is er nu vooruitgang. Hopelijk mag je je snel aanmelden bij de zwangere meiden! Succes met klussen meid!
wat een verhaal! hopelijk snel een normale cyclus en dat het snel raak mag zijn! veel succes en welkom hier