Goedenacht, (het is tenslotte bijna 1uur) Ik ben Jennifer, 19 jaar oud. Over 2maanden wordt ik 20. En als alles even mee zit en internet heeft het goed voor me uitgerekent beval ik (als alles goed gaat) 10 noven 2010 van ons wondertje. Ik en mijn vriend zijn kort bij elkaar, maar toen we erachter kwamen (door de pil heen zwanger geworden) dat ik zwanger was. Waren we het er eigenlijk gelijk over eens : we gaan er 100% voor. Nou hebben we waarschijnlijk binnenkort een huisje samen met een gezamenlijke vriend (niet al te ideaal, maar ik ben allang blij met een huisje voor onszelf en die jongen weet dat ik zwanger ben) dus dat is gelukkig geen probleem. En je kunt beter zo beginnen, dan dat je de eerste tijd helemaal geen kant op kunt gaan. Ookal zijn we jong (mijn vriend wordt over 4maanden 19) krijgen we hele leuke reacties, en zat mensen die ons willen helpen. Zo heeft de ene collega nog wel wat kleertjes, en is de andere haar kinderwagen zat. En gebruikt de ander haar pas gekochte kinderbadje niet meer omdat haar kindje er niet meer ingaat. Het is beter dan niks en het is begin. Het wordt lastig, maar we hebben er de volle vertrouwen in. Aan alles zit wel een oplossing, als we maar verder kijken dan onze neus lang is. Nou een heel verhaal, maar zo weten jullie ook een beetje het hele verhaal! Liefs, Jen.
Welkom hier en heel veel forum plezier En gefeliciteerd met jullie eerste zwangerschap Geniet er van!
welkom welkom fijn ook dat jullie er zo goed mee omgaan en er allebei vol voor willen gaan van harte gefeliciteerd ! x
welkom .. en ik ben zelf ook 19 dus ik weet hoe je alles bedoeld alleen ben ik al een hele tijd samen met mijn vriend en wonen we ook al een tijd in ons eigen huisje gefelicciteerd met je zwangerschap