Hallo Allemaal, mag ik even?!?

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Eyecatcher, 13 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eyecatcher

Eyecatcher Nieuw lid

12 mrt 2010
    3
    0
    0
    Zorg ( kraam en senioren)
    Gelderland
    Hallo Lezeressen ( ik ga ermaar van uit dat het merendeel vrouwelijk is hier op dit forum!) van zwangerschapspagina.
    Bij deze wilde ik me graag even voorstellen, ik ben Helena, ben vorige week 40 geworden, en in blijde verwachting van mijn 2de kindje.
    Op zich niets bijzonders denk ik, tenzij je een stukje geschiedenis kent van mijn leven. Ik ben de gelukkige moeder van een dochter, die volgende maand 19 jaar wordt!!
    Verder woon ik dus al 15 jr "alleen" samen met mijn dochter. Mijn eerste relatie liep stuk na 4 jr, en ik werd alleenstaand moeder toen mijn dochter net 3 en half jaar oud was. Ik heb het dus altijd alleen gedaan, en al was het soms zwaar, ik heb er altijd plezier in gehad.
    Sinds 4 jr heb ik een LAT relatie met een jongere man, die nog geen kinderen heeft. Dus na een tijdje ( mede door mijn leeftijd) is het onderwerp kinderen ter sprake gekomen, en nu, op de valreep, dan toch zwanger. En ik kan je zeggen, ik vind het erg spannend allemaal.
    Mijn oudste woont nog thuis, en is ook niet van plan om dit op korte termijn te veranderen.
    Verder heb ik altijd in de zorg gewerkt, (kraam en senioren) maar door ongelukken gedeeltelijk arbeids ongeschikt. Hierna ben ik in de horeca gaan werken, wat ik tot mijn verrassing ook erg leuk vind. Verder ben ik gek op dieren, en zit in in een activiteiten commisie van een honden club. Nou dat was het wel zo'n beetje.........
    Hopelijk volgen er nog leuke forums, en kom ik hier vrouwen tegen die hun mening willen delen, tip's hebben, en hun visie op belevenissen willen delen.
    Groetjes Helena

2. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    welkom!

3. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518