Barbamama is binnen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door barbara1974, 24 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal,

Met nog zo'n 6 a 7 weken (uitgerekend op 16 december) voor de boeg mag ik mezelf ondertussen hoogzwanger noemen. Volgende week gaat mijn verlof in en deze week staat in het teken van afscheid nemen van collega's en lekker niksen op de werkvloer en dus...tijd om wat te internetten.

Mijn partner en ik voeren een wat alternatief huishouden. Hij zal straks namelijk naast zijn kunstenaarsschap ook fulltime papa zijn. We hebben het geluk dat ons kindje straks dus fijn thuis bij papa kan blijven en ikzelf ga weer aan het werk na mijn verlof.

Al onze inspiratie en avonturen van de afgelopen maanden zijn te volgen op

http://www.heksenjong.beebiesite.nl

En wie ervaringen/verhalen wil delen of in dezelfde situatie zit als wij of wie het gewoon leuk vind om mij te contacten: be my guest! :D

Groetjes,
    Barbamama[/url]

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Welkom hier! :)

3. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom en Gefeliciteerd!

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.795
    113
    Welkom :p

Dat alternatieve huishouden gaat na mijn studie bij ons ook gelden. Dan gaat mijn vriend 12 uurtjes werken en ik probeer voor tussen de 32 en de 36 uurtjes een baan te krijgen.

Mijn vader en moeder deden dit ook zo, :p

:p

5. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

6. Allemaal dank voor het aardige welkom! :D

He Bosi, wat leuk te horen dat jij als de mama ook de 'hoofdkostwinner' gaat worden! Ik hoor het nog niet zo heel erg veel en ben altijd weer blij optimistisch te horen dat wij niet de enige zijn die het zo aanpakken. Overigens lijkt het me wel heel erg moeilijk om na het verlof weer fulltime aan de slag te gaan. Gelukkig weet ik dat ons ukje tegen die tijd fijn de hele dag bij papa is en dat geeft toch wel een gerust gevoel.

Misschien wat persoonlijk maar hoe heb jij jouw werkende moeder ervaren? Was dat 'de vrouw die 's zondags het vlees kwam snijden' ;) . Als ik al nachtmerries zou hebben dan is het die gedachte wel!

Groetjes,
    Barbara

7. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom en Gefeliciteerd!

8. Katootje

Katootje Fanatiek lid