even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door miranda200375, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hallo allemaal,

Mijn naam is Miranda, ben moeder van 3 kinders en moeder van mijn vriend z'n 2 kinders.

Ik was wat nieuwsgierig geworden naar deze site.
    Dus bij deze heb ik me aangemeld

2. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Welkom en praat en lees lekker mee!
    Veel plezier!

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Bedankt voor je mailtje en zoals je kunt zien in "eerste symptomen" heb ik al een eerste berichtje gemaakt en heb daar al een reactie op gekregen.
    Ik hoop er meerdere te krijgen maar dat zien we wel.
    Ik vind deze site erg leuk.

groetjes miranda

4. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Van harte welkom!

5. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi miranda welkom.
    Veel lees plezier hier je zal het zeker leuk hier vinden. liefs jolie

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik vind het nu al leuk en ook die antwoorden vind ik wel leuk. Heb jij zelf ook kinderen Jolie?
    Ik ben benieuwd wat jullie reacties allemaal zijn.

7. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom!

8. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Welkom en veel plezier hier.

9. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Miranda. Ik heb nog geen eigen kids, me vriend heeft wel een zoon van 7 jaar, en ik moet het nu nog alleen doen met me neefje en nichtjes. Maar nog een weekje wachtten en dan kan ik testen. Ik denk dat het eindelijk raak is na een dik jaar. Ik laat het je snel weten. Liefs Jolie

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hallo Jolie,

Ik denk dat ik ook weer zover ben, ik bedoel dat het bij mij voor de vierde keer raak is. Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest, heb 8 symptomen van een eventuele zwangerschap en daarbij ik was heel licht ongesteld, de dokter zegt dat kan ik geen ongesteldheid noemen. Dus m.a.w. ik ben afgelopen maand niet ongesteld geweest.
    Ik twijfel nog wel omdat ik geen discrete antwoord heb maar mijn gevoel zegt dat het zover is.

Ik hoop meer van je te horen,
    groetjes miranda

11. Niet meer actief

welkom en heel veel lees plezier

groetjes baby blues

12. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Miranda, Ik ben benieuwd of je al een test heb gedaan? Ik wel gister maar negatief, ik moet pas zaterdag testen maar kon niet wachtten.
    Het was wel een teleurstelling maar ik denk nog steeds dat ik zwanger ben want ik heb genoeg symptonen.
    Wanneer ga jij testen? Liefs Jolie

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hoi Jolie,

Heb net getest maar slaat wéér niks uit en inderdaad is het een teleurstelling maar iets in mij zegt dat ik zwanger ben. Ik wacht gewoon nog 2 weken af en dan zou ik weer de menstruatie moeten krijgen dus we zien het wel.
    Ik hoop voor jouw dat de test zéér positief uit zal slaan. Ik zal duimen voor je.

Groetjes Miranda

14. Niet meer actief

Miranda welkom op het forum..

15. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Miranda, lekker eigenwijs zijn we ook he. We moeten echt wachtten want ik had me gyna aan de telefoon en die zei dat we pas moeten testen als ons ongi uit blijft. Ik heb ook me bloeduitslag binnen en me progesteron was verhoogd, dus er is wat gebeurd in me buik. Spannend he. Ik hoop dat we allebij zwanger zijn. Liefs Jolie

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hoi Jolie, Ja inderdaad zijn wij eigenwijs, maar we willen gewoon duidelijkheid toch? en daar is niks mis mee hoor!
    Ik ben er voor 80% zeker van dat het zover is, maar door die testen zwakt het wel meer af hoor. Gisteren zei mijn zoontje (6) ineens zomaar: mam, jij hebt een baby in je buik. Ik heb inderdaad een KLEIN buikje ( net alsof je ongesteld moet worden) en mijn vriend zegt ook steeds: jeetje, wat is dat met jouw, je krijgt een buikje!

Maar ik zag dat je msn hebt, zou je het leuk vinden als we via msn praten of lijkt je dat niks?
    Ik hoor het wel van je.
    Oh ja, ik denk dat het bij jouw nu wel snor zit hoor als je progesteron omhoog is gegaan dan zal het wel denk ik. Ik weet niet wat progesteron is maar dat hoor ik wel weer van jouw denk ik hahahahaha

Heel veel groetjes van een onzekere mama Miranda

17. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Miranda het lijkt me heel leuk ja om contact te hebben via msn. Je kan me gewoon toevoegen. Ik hoop je snel te horen. Groetjes Jolie

Deel Deze Pagina