Hallo allemaal! Ik zal me even voorstellen...Ik ben sandra bijna 30 Moeder van Joey. Joey word in dec 4 jaar... Ik trouw 17 nov met de vader van Joey Ik ben van Joey zwanger geworden door clomid..En ben ook al vanaf me 18e van de pil af... De vader van joey is militair...en is net 8 sept terug gekomen uit afghanistan...We hadden afgesproken als hij weer terug was dat we eerst lekker op vakantie zouden gaan..En dan weer een afspraak bij de dokter zouden maken voor een verwijskaart. Nu wilde ik afgelopen maandag na de dokter ..om de verwijskaart te gaan halen en medicijnen om mij ongesteld heid weer even een beetje onder conrole te krijgen..omdat dat bij mij altijd een verrassing is wanneer is het word. Maar heb eerst een test gedaan...En was helemaal perplex! Ik ben gewoon zwanger Ben super blij! Gewoon vanaf joey zijn geboorte geen anticonceptie gebruikt...en gedacht nou dat worden weer veel ziekenhuis bezoekjes. Morgen ga ik naar de verloskundige en gaan we kijken hoe ver ik ben... ECHT EEN WONDER
Wat een heerlijk nieuws zeg! Gefeliciteerd meis. Laat je morgen nog even weten hoelang je zwanger bent? Ben je nog wel ongi geweest nadat Joey's papa terug is?
Hoi, Ik was 22 aug voor het laast ongie..en dennis is 8 sept thuis gekomen. dus ben erg benieuwd...maar iklaat het jullie morgen weten!
Hoi Sandra, Welkom en van harte gefeliciteerd... je mag idd van een wondertje spreken Super! Kus Toys
Geweldig nieuws...ik krijg gewoon eff kippevel van je verhaaltje....dit is het lot noemen ze... Nou geniet van alle mooie momenten.... dikke kus nora