Hallo, Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben. Ik ben 2maand geleden gestopt met de pil en me ingesteld dat het nog wel even zou duren, ben nog een beetje beduust dat ik nu al zwanger ben. De tests van gisteren waren heel duidelijk, ik was een week over tijd maar dacht dat dit ook kon komen doordat ik net gestopt ben met de pil. Maar ik had heel sterk het gevoel een testje te moeten doen en deze liet geen twijfel bestaan. Het is allemaal wat onwerkelijk maar ik ben ook erg blij, een nieuwe fase in ons leven breekt aan. Ik ben 29jaar en dit is ons eerste kindje. Ik merk veel behoefte aan steun en informatie te hebben vandaar mijn aanmelding op dit forum. Liefs Yuna
Gefeliciteerd meisje; pas goed op jezelf en je kleine uk. Vooral genieten, want ook al is het cliche: de 9 maanden vliegen voorbij. Veel geluk en gezondheid toegewenst.
Gefeliciteert en veel geluk en gezondheid toe gewenst hoop dat het net zo snel gaat bij mij al bij jou ik ben 13mei gestopt met de pil....
Bedankt voor het lieve welkom hier. Ik heb vanmorgen nog een test gedaan en weer positief. Het is gewoon wat lastig te geloven omdat ik weinig klachten nog heb. Als ik zo lees op internet moet ik daar maar van genieten, want het kan zo veranderen. Dus ik heb me voorgenomen te gaan genieten, ook van het heerlijke weer en vertrouwen hebben in mijn lichaam en dit wonder van zwangerschap. liefs