Dan stel ik mij ook maar even voor!

Discussion in 'Even voorstellen' started by Superfly, Jun 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Superfly

Superfly Actief lid

Jun 2, 2010
    189
    19
    18
    Female
    Hallo!
    Ik ben Elise, ik ben 19 jaar (bijna 20) en ik ben op dit moment 34 weken en 2 dagen zwanger van een lekkere flinke dochter.
    Ze loopt behoorlijk voor qua groei. Dat hebben we afgelopen week op een groei echo gezien. Ze werd toen al 2578 gram geschat en van 100 baby's met dezelfde leeftijd zijn er 90 lichter dan haar. Ze is dus flink aan de maat. Volgende week hebben we weer een groei echo en als ze dan nog meer is gestegen op dat lijstje dan wordt ik overgedragen aan het ziekenhuis. Best wel spannend allemaal op dit moment dus!

Wat ik verder nog over mezelf kan vertellen.. Ik woon samen met mijn vriend (22 bijna 23) in een huis dat we samen gekocht hebben. Hij is fulltime chefkok en ik zit op het moment thuis op de baby te wachten. Het is de bedoeling dat ik straks aan het werk ga.
    9 maart 2009 heb ik een miskraam gehad in een totaal onverwachte zwangerschap (door de pil heen) het is daarna allemaal toch wel gaan kriebelen bij ons. We hebben alles goed voor elkaar, eengezinswoning, goed inkomen en een sterke relatie dus waarom zouden we nog wachten? Ik had toch al de intensie om vroeg mama te worden! Dus vandaar hebben we het besluit genomen om er lekker voor te gaan, want voor ons voelde het goed!

2. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

Nov 4, 2009
    4,805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Hoi Elise,

Welkom!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap, succes met de laatste loodjes :)

Groetjes, Linda

3. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoi welkom hier en geniet lekker van jullie wondertje!

4. MammaJo84

MammaJo84 Niet meer actief

Welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap en succes de laatste weken!

5. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    welkom!:)
    van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

6. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    welkom!

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1