hallo allemaal, het valt me zwaar het zwanger worden, aangezien we al een tijd bezig zijn. wij = ik - vriend - hond wonen samen, en zijn toe aan gezins uitbreiding. we hebben al vele dingetjes kunnen overnemen, voor een spot prijsje. dus de basis is al in huis, en heel soms, als ik wat enorm schattigs zie hangen neem ik het mee. want stel je voor, het zou uitverkocht zijn..... zo weten jullie een beetje hoe de vork aan de steel zit. we wonen momenteel in Almere (verschrikkelijk wonen maar wel kindrijk,) dus hopen we voor dat ons kind 4jaar word te kunnen verhuizen naar een plekje in Noord-Holland. aangezien wij daar allebei geboren en getogen zijn. wij zijn nog jong, 23 en 25. maar willen niet lang wachten. we hebben beide oude ouders, en willen dat zeker niet om ook oud te zijn voor ons kind/kinderen. maar dat is een keus die je maakt natuurlijk, en zoals jullie zien zijn we alweer een jaar verder. misschien komen daar nog wel 3jaar bij, met al die wachtrijen ed. goed ik weet even niets meer aan informatie. dus Hallo allemaal!
Hoi Lievje, Welkom! Ik snap goed wat je bedoelt, hoop dat je snel kan testen en dat het ook een positieve test mag zijn Groetjes, Linda
Hoi, Welkom op het forum! Almere is helemaal niet zo slecht om te wonen hoor..woon er zelf ook Succes met zwanger worden!