Hallo Allemaal, Ik ben "ananas89" 20 jaar oud. 10 weken geleden heb ik een miskraam gehad (1e zwangerschap) en ik ben nu zonder tussenliggende menstruatie opnieuw zwanger! Echt superblij natuurlijk, maar het is allemaal wel wat raar gegaan... De laatste 2 weken voelde ik mij ontzettend zwanger en ik werd maar niet ongesteld. Anderhalve week geleden heb ik nog een zwangerschapstest gedaan en die was negatief...Dus ik mijn verloskundige afgelopen maandag gebeld en zij stuurde mij door naar de huisarts voor eventueel bloedonderzoek omdat zij mijn zwangerschapssymptomen toch wat "raar" vond. En de menstruatie wat lang op zich vond laten wachten. Afgelopen vrijdag een positieve bloedtest ontvangen maar mijn huisarts wilde graag dat er een echo werd gemaakt. Vanmorgen heb ik nogmaals een thuistest gedaan, hartstikke zenuwachtig natuurlijk maar gelukkig was deze test POSITIEF!!! Vanmorgen ging ik naar het ziekenhuis om een afspraak te maken voor de echo, zei de gyneacoloog ineens: loop maar mee, dan kijk ik direct even! Nou op die echo was een soort ringetje te zien maar de gyneacoloog zei dat hij niet kon zeggen of dat het daadwerkelijk was... de gyneacoloog zei dat het dan nog te vroeg was om te kijken... Ik moet nu overmorgen weer bloedprikken om te kijken hoe mijn bloedwaarden dan zijn, en volgende week maandag voor een nieuwe echo om te kijken of er dan meer te zien is... Door de miskraam en dit hele gebeuren van vandaag vindt ik het erg moeilijk om te genieten omdat ik het eng vindt dat er nog van alles fout kan gaan... Ik probeer het van de positieve kant te bekijken want in mij zit gewoon wel een klein nieuw wondertje! En dat op zich is al een superspeciaal gevoel! Ook voel ik me ontzettend zwanger in tegenstelling tot de vorige keer! Maar maak me gewoon wel wat zorgen... Maar dit zal vast wel normaal zijn Hoop snel met jullie goed nieuws te kunnen delen en ben erg benieuwd naar jullie belevingen!! Liefs Ananas89
Heftig meid. Kan me goed voorstellen dat je zo onzeker bent. Hoop voor je dat je straks heel goed nieuws krijgt, dat alles ok is! Welkom hier en veel kletsplezier!
Hoi Ananas89, Welkom! Heftig allemaal zeg, hoop voor je dat positief blijft en dat het lekker blijft zitten! Groetjes, Linda
Hallo Allemaal!! Superbedankt voor alle lieve en positieve reacties! Morgen is weer een spannende dag! (en wat ben ik nu al zenuwachtig...) Hoop dat mijn bloed goed is (HcG hoop ik flink hoger!) en dat er iets moois te zien is op de echo! We duimen er maar voor! Liefs!
Hallo allemaal!! Ja hoor, ik heb de uitslag! Mijn bloedonderzoek was goed! Hcg is in iets minder dan een week gestegen van 49 naar 1500 Dus dat was al heel goed! Toen weer echo gehad (weer inwendig) En er was een mooie dooierzak met vruchtzak en vruchtje te zien! En ook al een hartslag! Echt helemaal super! Ik ben de hele dag al door het dolle heen! Dit kan voor mijn gevoel niet meer stuk! Over 2 weken heb ik een termijnecho om te bepalen hoe ver ik ben want daar kon de gyn nu nog niet zoveel over zeggen... Hij schatte me op ruim 5 weken. Echt spannend!! Maar wat zijn wij al blij! En vooral ook opgelucht!! Heel erg bedankt voor alle lieve en leuke reacties en jullie zullen zeker meer van mij horen! Ik hou jullie op de hoogte Liefs Ananas89
Welkom op zp! Wat een goed nieuws allemaal meid, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ! Geniet ervan en have fun hier
@Blinky en Twijfel!: Super bedankt! En ja het is ook echt zo! Sinds gisteren kan ik echt genieten Dat vond ik voorgaande weken zoo moeilijk! Mijn vriend is ook helemaal los! Op de komende babykamer wilden we muurschilderingen maken (mijn vriend kan erg goed tekenen ) Kom ik gister boven: Staan er al 2 op de muur Dat was echt een onwijs leuke verrassing! Liefs Ananas89 Ps. Voor vaderdag (20 juni) wilde ik hem verrassen met een buikband met als opschrift (naam papa) did it! Leuk idee??