Hoi, mijn naam is Brenda, ben 24 jaar, fysiotherapeut. Gelukkig getrouwd, nu net een jaar. Wij willen heel graag kinderen, we twijfelen alleen nog steeds over stoppen met de pil. Dit is ook omdat ik hoofdpijnpatient ben. Bij mij is de kinderwens heel sterk, laatste tijd steeds meer. Bij mijn man wisselt dit nogal, ene keer zegtie: stop maar met de pil, andere keer zegtie: met z;n tweetjes is ook wel lekker. ZUCHT!!! Raak ik van in de war zeg, hebben jullie dat ook? Nou ja, we wachten sowieso nog weer nieuwe onderzoeken voor mijn hoofdpijn/migraine af en daarna zien we verder. Maar vind het ondertussen erg leuk om hier allerlei dingen te lezen.
hai welkom hier op het forum,ik zelf heb het in het begin ook gehad dat me vriend zei van stop maar met de pil(ben toen gestopt)toen opeens paar dagen later was die boos etc dat ik gestopt was...maar dag of 2later was die weer blij er mee etc zo ging het wel door tot 2weken terug toen zei me vriend dat hij het er mee eens was en nu niet meer zoch zou bedenken als hij dat wel dee was het omdat hij veel stress der over