Hallo Allemaal, Ik kom mezelf hier ook even voorstellen.. Ik ben Aloysia en ben 23 jaar.. Eind vorig jaar ben ik gestopt met de pil, in de hoop zwanger te worden. Helaas zijn we nu meer dan een jaar verder en nog steeds niet zwanger. We hebben veel stress gehad afgelopen jaar en we weten dat dit een grote rol kan spelen. We werken alle 2 full time en ook nog onregelmatig, en dat zal het der ook allemaal niet makkelijker opmaken. Ik ben zelf kinderverpleegkundige, en als ik op me werk ben dan gaat het nu toch wel heel erg kriebelen .. We zijn inmiddels doorgestuurd naar het ziekenhuis om wel wat onderzoeken te gaan doen of dat het mogelijk is dat we uberhaupt kinderen mogen en kunnen krijgen. Dit is nu allemaal in volle gang. Best spannend moet ik eerlijk zeggen !! Ik hoop ook zo snel mogelijk hier goed nieuws te kunnen neerzetten.. Tot die tijd ga ik deze site maar eens ontdekken.. Wie weet nog tips of trucs hier te vinden.. Groetjes
Welkom hier Wil je veel succes wensen in het ziekenhuis en ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn!
Hallo Aloysa, en welkom hier. Wij liepen ook al in het ziekenhuis, onderzoeken gehad en toen toch nog 'gewoon' zwanger geraakt. Ik hoop dat dat voor jullie ook mag gebeuren. Succes ermee.