Hallo allemaal, Om te beginnen zal ik me even voorstellen. Mijn vriend en ik hebben een kinderwens sinds 2004. Helaas wil het nog steeds niet lukken. Na talloze onderzoeken in het ziekenhuis blijkt het probleem bij mijn vriend te liggen. Zijn zaad is niet optimaal. We hebben 6 IUI behandelingen gehad, helaas zonder het gewenste resultaat. We zijn nu met ICSI- eigen cyclus bezig. Dit houdt in dat er met die ene eicel die er maandelijks groeit wat wordt gedaan. Ik ben in behandeling bij het UMCG (Groningen) Volgens mij ook het enige ziekenhuis die eigen cyclus behandelingen doet. 6 pogingen eigen cyclus staat voor één grote behandeling met hyperstimulatie. We hebben inmiddels drie pogingen achter de rug. In augustus starten we met onze vierde poging. Liefs Ziva
Welkom! Wat lijkt me dat lastig voor je dat jullie al zo lang bezig zijn. Ik hoop dat jullie wens mag uitkomen! Als je uit Groningen komt en het gezellig vindt mee te kletsen met een klein overzichtelijk groepje meiden uit de provincie Groningen die bezig zijn met zwanger worden, nodig ik je van harte uit mee te komen kletsen. Je kunt ons vinden onder 'Zwanger worden Clubjes' en dan is het: 'Zwanger Worden Clubje Groningen'. Een van de meiden is ook bezig met ICSI behandelingen. Misschien tot klets