Hallo allemaal!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Meliss, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliss

Meliss Nieuw lid

29 jul 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Ik ben Melissa en ik ben hier nieuw!
    Ik heb een hele lieve vriend en we zijn inmiddels 7 jaar samen.
    Mijn kinderwens is groot, maar mijn vriend en ik zijn niet perse bezig met zwanger worden, omdat we over een paar weken gaan verhuizen!
    Maar ik heb nu iets heel vreemds, en ik hoop dat jullie me daar misschien mee kunnen helpen:(

Ik slik geen pil, omdat ik daar altijd erg beroerd van werd. Mijn vriend en ik vrijen meestal met condoom.
    Ik ben in week 20 ongesteld geweest, dat weet ik heel zeker, want dat heb ik in mijn agenda geschreven.
    Ik ben meestal vrij regelmatig ongesteld, dus ik verwachtte m'n volgende menstruatie in week 24. Ik heb er eerlijk gezegd totaal niet opgelet en weet ook echt niet of ik het in week 24 ben geweest... Ik weet wel zeker dat ik tussen die week 20 en nu een keer ongesteld ben geweest.

Maar m'n vriend en ik hebben 2 weken geleden onveilige seks gehad en vanaf dat moment heb ik het gevoel dat er iets anders is dan anders.
    Ik heb geen overduidelijke zwangerschapskwalen, ik ben wel humeurig en heb vreetbuien, maar die kunnen net zo goed tussen m'n oren zitten!
    Toch bleef het gevoel knagen en heb ik afgelopen dinsdag een test gedaan die negatief was.
    Ik bedacht me dat het misschien nog wel wat vroeg kon zijn voor een test, dus besloot er een paar dagen later nog een te doen.
    Maar nu ben ik vanmorgen ineens ongesteld geworden. Ik voelde het gisteravond al rommelen en vanmorgen was het dus zover.
    Dit vond ik al vreemd, want meestal begint het dinsdag al een beetje te rommelen en word ik in de nacht van dinsdag op woensdag ongesteld.
    Ik baalde er natuurlijk wel van, maar het blijft anders dan anders. Het begon vanmorgen met een paar kleine, rozige druppels en bij het afvegen was het bruin. Dit heb ik normaal nooit!
    Verder heb ik totaal geen klachten, terwijl ik normaal flinke hoofdpijn en buikkrampen heb. Ik heb wel wat kramp gehad vanmorgen, maar dat is nu totaal weg, en ik ben maar een heel klein beetje ongesteld, zo'n klein beetje dat het eigenlijk niet eens nodig is om een tampon in te doen.
    Normaal ben ik zeker de eerste 2 dagen vrij heftig ongesteld.
    Ik weet me niet zoveel raad, want het kan natuurlijk nooit zo zijn dat ik nu (week 30) ongesteld ben als ik het in week 20 ben geweest, ik heb absoluut geen cyclus van 5 weken..

Kunnen jullie me misschien helpen of heeft een van jullie dit misschien ook weleens gehad?
    Ik word er wel een beetje zenuwachtig van...

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ten eerste welkom!
    Pff wat een onzekerheid zeg...
    Maar je houd je cyclus dus bij, hoe lang is die normaal gesproken? Ik weet dat t mogelijk is om een cyclus over te slaan waardoor je in eens een ongelooflijke uitschieter er tussen kan hebben zitten.
    Als je er toch niet gerust op bent, dan zou ik een keer bij de huisarts langs gaan, die kan je meestal meer duidelijkheid geven.

3. Meliss

Meliss Nieuw lid

29 jul 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg bedankt!
    Mijn cyclus duurt meestal 28 dagen, dus 't is nu erg anders.
    Ik zat te denken, misschien kan het ook een innestellingsbloeding zijn? Ik kijk wel hoe het doorzet en anders doe ik over een paar dagen gewoon nog een test.

4. MammaJo84

MammaJo84 Niet meer actief

Welkom! Sterkte met afwachten.

5. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    welkom!

6. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Welkom!:)

7. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Welkom hier en succes met zwanger worden.

Deel Deze Pagina